Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411797
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu. Tagad to mēs varam sastapt it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs, laikrakstos un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, uz apģērba un reklāmu stabiem, radio un televīzijā. Tiek reklamēts pilnīgi viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stili.
Reklāma ir apmaksāta, nepersonificēta komunikācija, kuru veic identificējams maksātājs un kura, izmanto masu informācijas līdzekļus, lai ietekmētu auditoriju par labu gan precei, gan kompānijai. Uzņēmumi sāk tērēt arvien vairāk līdzekļu reklāmai un velta tai arvien lielāku uzmanību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register