Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509124
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Reklāma un tās būtība    3
2.  Reklāmas mērķi    4
3.  Reklāmas uzdevums un reklamēšanas veidi    6
3.1.  Reklāmas laikrakstos    7
3.2.  Reklāma radio    8
3.3.  Reklāmas televīzijā    9
3.4.  Reklāma pa pastu    10
3.5.  Reklāma žurnālos    12
3.6.  Reklāma tirdzniecības vietās    14
3.7.  Reklāma uz transportlīdzekļiem    15
3.8.  Reklāma internetā    16
4.  Reklāmas kampaņa un veidi    18
5.  Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes    21
6.  Reklāmas un reklāmu kampaņu veidu izmantošana uzņēmumā „Rakši”    24
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Kas ir reklāma? Vai tās ir tikai krāsainās un daudzveidīgās TV reklāmas, kas reizēm šķiet pat smieklīgas un apnicīgas, lielie, raibie uzraksti un plakāti, kas izlikti katras ēkas fasādēs, tramvajos un pieturās? Mēs dzīvojam pa vidu visām šīm reklāmām, un pieņemam tās par neatņemamu savas dzīves sastāvdaļu. Tā ir tikai reklāmas redzamā puse, ēsma, ko pārdevējs izmet savam potenciālajam pircējam. Īstenībā reklāma ar to vien neaprobežojās, tās būtība ir daudz dziļāks process. Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu preci vai pakalpojumu plaši pazīstamu un populāru. Tieši reklāma ir tā, kas nodrošina produktiem popularitāti. Var teikt, ka reklāma ir īpašs komunikācijas veids, kas tiek izmantots informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Un, ja reklāma ir uzkrītoša, interesanta, uzmanību piesaistoša, pircēji būs ieinteresēti – precei radīsies noiets. Tā ir reklāmas būtība. Reklāmu izmanto ne tikai televīzijā, vitrīnās un plakātos, bet arī kino, radio, presē, izkārtnēs, preču iesaiņojumos, preču un firmas zīmēs.
Tātad var teikt, ka reklāmu izmanto daudz un dažādos veidos ar preču realizēšanu saistītu uzdevumu risināšanā, un tās galvenais mērķis ir veicināt preču un pakalpojumu popularitāti, nostiprināt patērētāju uzticību, nodrošināt to pieņemšanu tirgū, stimulēt pieprasījumu, cīnīties ar konkurentiem. [1.]
Būdama varens pircēju rīcības motivācijas ietekmēšanas faktors , reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no vairākiem apstākļiem, kuru vidū pirmām kārtām minami sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus (patēriņa) apstākļi.
Sociāli ekonomiskie apstākļi (faktori) darbojas dažādi (piemēram, krīzes parādību periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomiskas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātes, elegantuma utt. prioritātei). Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka tās jauno formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, videomagnetafoni, skaitļotāji u. tml. Tehnika jūtami ietekmēja reklāmas formu un veidu daudzveidību). …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register