Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506886
 
Evaluation:
Published: 06.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāma   
1.1.  Stratēģiskie reklāmas lēmumi   
1.1.1  Reklāmas mērķi   
1.1.2.  Mērķauditorijas izvēle   
1.1.3.  Preces raksturojums   
2.  Vides reklāma   
2.1.  Plakāti un reklāmas stendi   
2.2.  Ielas reklāmas priekšrocības   
2.3.  Ielas reklāmas trūkumi   
2.4.  Vides reklāmas dizains   
2.5.  Vides reklāmas vadīšana   
3.  Transporta reklāma   
3.1.  Transporta reklāmas auditorija   
3.2.  Transporta reklāmas dizains   
Extract

Reklāmai tāpat kā jebkurai mārketinga darbībai ir nepieciešama rūpīga plānošana. Kvalitatīvi izstrādāts reklāmas plāns ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai reklāmas kampaņa būtu veiksmīga. Sastādot reklāmas plānu tiek uzstādīti mērķi, apzināta mērķauditorija, analizēti iespējamie komunikācijas kanāli kā arī prognozēti iespējamie rezultāti.
Reklāma tāpat kā visas citas mārketinga aktivitātes ir jāplāno un pēc to norises jāapkopo informācija par sasniegtajiem rezultātiem.
Plānošana parasti sastāv no 3 daļām -
1) biznesa plāns,
2) funkcionālie plāni (mārketinga plāns, finansu plāns),
3) specifiskie plāni (izplatīšanas plāns, reklāmas plāns).
Reklāmas plāns ir viens no uzņēmuma specifiskjiem plāniem.
Stratēģiskie reklāmas lēmumi
- Reklāmas mērķi. Mērķu noteikšana ir tieši atkarīga no atbildēm, kas sniegtas uz jautājumiem - ko vēlas sasniegt ar reklāmu? Kādu efektu tai jārada mērķauditorijā? Parasti reklāma cenšas radīt, izmainīt vai nostiprināt lietotāja attieksmi. Tirdzniecības markas reklāma mērķēta uz imidža radīšanu vai preces individualitāti.
- Mērķauditorijas izvēle. Mērķauditorija tiek aprakstīta no demogrāfiskās kategorijas viedokļa. Tā kā kategorijas krustojas, auditorijas aprakstīšanas process ir arī mērķauditorijas sašaurināšanās process.
Radošiem cilvēkiem nav viegli izdomāt pievēršanās veidu nekonkrētai personai, tikai personu raksturojošiem elementiem, tādēļ tiek izdomāts profils tipiskam preces lietotājam.
- Preces raksturojums un konkurentspējīgas priekšrocības. Lai noteiktu preces konkurentspēju, tā ir jāsalīdzina ar konkurentu precēm. Preču īpašību analīze - preces un konkurējošās preces salīdzinājums. Vispirms jāveic svarīgāko raksturojošo īpašību uzskaitījumu precei un konkurentu precei. Tad ir jāsaprot un jānovērtē preces raksturojošo īpašību svarīgums lietotājam. Priekšrocība ir tajā jomā, kur tā ir svarīgāka lietotājam un vāja konkurentiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register