Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:975844
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Anotation    3
  Ievads    4
  Kas ir reklāma    6
  Reklāmas pamatprincipi    7
2.  „Coca-Cola” company    8
  „Coca-Cola” reklāmas vēsture un attīstība    10
3.  Pētāmās „Coca-Cola” reklāmas metodes    12
  Reklāma televīzijā    13
  Vizuālā reklāma    15
  Akcijas un loterijas    16
  Pielāgošanās sabiedrības tendencēm.    17
  Etiķetes noformējums    18
  Etiķetes krāsa    19
  Saukļi    21
4.  Pētnieciskā daļa    22
  Anketu rezultātu apkopojums un analīze    22
  Veikalā „Solo” iegūto datu salīdzināšana    24
  Eksperimenta rezultātu apkopojums un analīze    25
5.  Secinājumi    27
6.  Izmantotā literatūra    28
  Pielikums nr.1 („Coca-Cola” saukļi)    29
  Pielikums nr.2 (aptauja)    33
  Pielikums nr.3 (aptaujas rezultātu apkopojums)    34
  Pielikums nr.4 (eksperimenta rezultātu apkopojums)    38
  Pielikums nr.5 (attēli)    39
Extract

Darba tēma: „Coca-Cola” reklāmu metožu ietekme uz patērētāju ietekmi.
Zinātniski pētnieciskajā darbā izvēlējāmies pētīt tieši tādu tēmu un reklāmas jomu, jo savu nākotnes profesiju saistām ar reklāmas industriju un tāpēc vēlamies noskaidrot veiksmīgākās reklāmas metodes, stratēģijas un taktiku.
21. gadsimtā reklāma ir kļuvusi par neatņemamu tirgus sastāvdaļu, kuru varētu pielīdzināt tirgus dzinējam, kas nepārtraukti mainās un attīstās līdzi sabiedrībai. Reklāmas industrija ir nepastāvīga un pielāgojas apkārtējai situācijai, visu laiku mainoties un attīstoties, taču pamata mērķis un būtība paliek nemainīgi. Mūsdienās ar reklāmu sastomies ik uz soļa un tā ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem priekšnosacījumiem produkta vai pakalpojuma noietam tirgū, kuru veiksmīga reklāma var sekmēt, vai neveiksmīga tieši otrādāk pazudināt.
Kā savu pētījuma objektu izvēlējāmies kompāniju „Coca-Cola”, kas ir lielisks piemērs veiksmīgai reklāmai un stratēģijai. Tā ir kompānija, kura savā reklāmā iegulda miljardiem ASV dolāru un rada veiksmīgu, panākumiem bagātu reklāmu, kas spēj ietekmēt patērētāja izvēli. Tāpēc šajā darbā tiek pētītas „Coca-Cola” izmantotās izplatītākās reklāmas metodes, izmantojot datu un informācijas analīzi, lai noskaidrotu, kuras metodes, taktika un faktori visvairāk ietekmē patērētāja izvēli.
Pirms darba uzsākšanas izvirzījām hipotēzi: „Coca-Cola” veiksmīgā reklāma un zīmola popularitāte ietekmē patērētāju izvēli.
Darba mērķis:
1)izpētīt reklāmas metodes, kuras izmanto „Coca-Cola”
Darba uzdevumi:
1)noskaidrot kā „Coca-Cola” izmantojamās reklāmas metodes ietekmē patērētāja izvēli
2)noskaidrot patērētāju iemeslus, kāpēc tiek izvēlēts tieši dzēriens „Coca-Cola”
3)veikt secinājumus par, mūsuprāt, veiksmīgāko reklāmas taktiku
4)Apstiprināt izvirzīto hipotēzi
Pētīšanas metodes:
1)Literatūras teorētiskā analīze
2)Informācijas apkopošana un analīze
3)Anketēšana, rezultātu apkopojums un analīze
4)Eksperiments, rezultātu apkopojums un analīze.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register