Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:105544
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Biznesa inkubatori un to nozīme reģionu attīstības kontekstā    8
1.1.  Biznesa inkubatora koncepts    8
1.2.  Biznesa inkubatora mērķauditorijas    8
1.3.  Inkubatoru priekšrocības un nozīme reģionu attīstībā    9
2.  Topošais biznesa inkubators un tā mērķauditorijas    11
3.  Konkurence un sadarbība    13
3.1.  Konkurences un sadarbības definīcijas    13
3.2.  Pašvaldību konkurence un sadarbība    13
3.3.  Konkurence un sadarbība industriālos klasteros    16
3.3.1.  Klasteri un konkurences un sadarbības apstākļi tajos    16
3.3.2.  Teorijas par konkurenci un sadarbību klasteros    17
4.  Metode    20
5.  Rezultāti un diskusija    21
5.1.  Bankas kā potenciālā biznesa inkubatora mērķauditorija    21
5.2.  Pašvaldības kā potenciālā biznesa inkubatora mērķauditorija    24
6.  Secinājumi    30
  Nobeigums    32
  Literatūras saraksts    33
  Pielikumi    37
Extract

6.SECINĀJUMI
1. Pusei no banku pārstāvjiem nav pilnīgas izpratnes par to, kas ir biznesa inkubators, tādēļ, uzsākot darbu ar šo mērķauditoriju, nepieciešama banku filiāļu informēšana par biznesa inkubatora funkcijām, lomu un tā sniegtajām iespējām inkubatora atbalstītājiem.
2. Puse banku ir gatava sadarboties ar biznesa inkubatora virzītājiem, bet apmēram puse sadarbības iespējas apsvērs tad, ja šīm banku filiālēm tiks detalizēti paskaidrots biznesa inkubatora koncepts un izskaidrotas sadarbības sniegtās iespējas un labumi.
3. Bankas ir gatavas inkubatoru atbalstīt vairāk intelektuāli, kā arī piedāvājot izdevīgākus banku pakalpojumus inkubatora klientiem, taču tās nav ieinteresētas inkubatoram līdzekļus sponsorēt.
4. Inkubatora virzītājiem, strādājot ar banku piesaistīšanu ieteicams ņemt vērā iespējamos ieguvumus un riskus, kurus bankas saskata sadarbojoties ar inkubatoru.
5. Bankas nevēlas riskēt ar savu prestižu, klientu skaitu un finansēm, par risku uzskatāma inkubatora virzītāju neprofesionalitāte, kā arī negodīga konkurence. Tādējādi, lai sasniegtu šo mērķauditoriju, inkubatora virzītājiem jāizskaidro bankām inkubatora darbības mērķi, iespējamie sadarbības riski un iespējamās to novēršanas metodes.
6. Banku savstarpējai konkurencei nav noteicošā loma attiecībā uz sadarbības veidošanu ar inkubatora virzītājiem kopā ar konkurentiem, jo bankām ir pieredze savstarpējas sadarbības veidošanā un tās konkurenci neuzskata par ierobežojošu faktoru sadarbībā ar inkubatoru.
7. Pašvaldībām vai nu trūkst informācijas par klasteru veidošanu, vai arī tās neapsver iespēju veidot klasterus, lai attīstītu iedzīvotāju dzīves kvalitāti pilsētā un stiprinātu konkurētspēju ar citiem reģioniem.
8. Uzsākot darbu ar mērķauditoriju, ko veido Vidzemes plānošanas reģiona pašvaldības, nepieciešams tās informēt par sadarbības un tīklu veidošanas iespējām, kā arī iesaistīto pilsētu ieguvumiem no apvienošanās klasterī.
9. Galvenie iemesli, kādēļ pašvaldības nevēlas sadarboties ar inkubatoru Cēsīs, ir attālums, nepilnīga informācija par inkubatora mērķiem un darbības fokusu, kā arī primārā uzmanības pievēršana inkubatora attīstībai savā pilsētā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1344498
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register