Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:888048
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Pēc mārketinga firmas Categonic Inc. vadītājas Annas Makvejas domām, gandrīz 60% no iepirktā produkta vērtības nosaka procesi, kas norisinas ārpus uzņēmuma sienām. Lai spētu tos ietekmēt, firmas ātri vien bija spiestas pārslēgt savu uzmanību uz attiecību veidošanu ar piegādātājiem un patērētājiem. Tas ir visperspektīvākais ceļš izdevumu samazināšanai un rentabilitātes paaugstināšanai. Izveloties partnerus un veidojot ciešākas saites un attiecības ar pircējiem un ražotājiem ir jāsaprot ka šī procesa gala mērķis ir paaugstināt peļņu.
Veidotās attiecības palielina abu pušu iespējas precīzi noteikt dažādu faktoru ietekmi, piemēram, reālo pieprasījumu, krājumu lielumu, procesa prasības un izmaksas, kā arī saīsina lēmumu pieņēmšanas laiku. Minētie faktori rada priekšrocības konkurences cīņā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register