Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:929908
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga pētījumu teorētiskā daļa    3
2.  Mārketinga pētījumu praktiskā daļa    9
3.  Secinājumi    13
Extract

Secinājumi.
Apdrošināsanas kompānijai ir svarīgi paturēt iegūtos pastāvīgos klientus un veicināt to skaita pieugumu, jo no tā ir atkarīga peļņa.
Šajā filiālē pastāvīgo klientu skaitu var noteikt, salīdzinot ar to klientu skaitu, kuri atgriežas apdrošināties saņemot sms atgādinājumu par termiņa beigām.
Aptaujātie respondenti ļoti labvēlīgi izsakās par šo sms sistēmu un iesaka arī turpmāk to pielietot.
Kā rāda aptaujas rezultāti šādi pastāvīgie klienti sastāda 41.5% no visiem oktobra klientiem. Tas nozīmē, ka jāpievēršas vēl lielākai klientu piesaistei, piemēram ieviešot speciālās klientu atlaides. Ja klients zinās, ka kompānija viņu apbalvos ar atlaidi par to, ka viņš drošina tur un nevis pie konkurentiem, viņš atgriezīsies turpat un drošinās vēl un vēl.
Pieejamo apdrošināšanas pakalpojumu klāsts klientus apmierina, tāpēc nav vajadzības mēģināt ieviest citus apdrošināšanas pakalpojumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register