Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:854154
 
Evaluation:
Published: 30.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūristu piesaiste un to veidojošie faktori    4
1.1.  Tūristu piesaistes veidojošie faktori    4
1.2.  Eiropas kultūras galvaspilsētas jēdziens    8
2.  Eiropas kultūras galvaspilsēta    10
2.1.  Eiropas kultūras galvaspilsētu vēsture un to vērtēšanas kritēriji    10
2.2.  Produktu un pakalpojumu klāsts Eiropas kultūras galvaspilsētās    12
3.  Produktu un pakalpojumu klāsts Rīgai kā Eiropas pilsētas galvaspilsētai 2014.gadā    18
3.1.  Pētījuma metožu apraksts    18
3.2.  Tūristu piesaistes analīze    19
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikumi    29
Extract

Secinājumi
1. Eiropas kultūras galvaspilsētas titula piešķiršana veicina tūristu pieplūdumu konkrētajai valstij.Tas veicina konkrētās pilsētas, valsts atpazīstamību ne tikai vietējā, bet arī starp-tautiskā līmenī. Respektīvi, tas ir arī ievērojams ieguldījums valsts ekonomikas attīstībā.
2. Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu galvenokārt apmeklē ārvalstu tūristi vecuma grupā no 18- 25 gadiem. Pārsvarā tie ir jaunieši, studenti, kuriem interesē jaunu valstu izzināša-na. Tūristi, kas apmeklē Rīgu, pārsvarā ir no Eiropas valstīm- Austrijas, Lietuvas, Igauni-jas, Dānijas, Spānijas u.c..
3. Populārākais informācijas ieguves veids ir interneta resursi, kā arī no draugi un paziņas. Mūsdienu jauniešiem internets ir pieejam gandrīz visu laiku, jo mobilais telefons vienmēr ir līdzi un jebkurā brīdī ir iespēja apmeklēt dažādas interneta vietnes.
4. Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas programma sevī ietver dažādus kultūras pasā-kumus, kas ir veidoti tā, lai piesaistītu dažādu paaudžu cilvēkus.
5. Ārvalstu tūristiem Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas pasākumu programma šķiet pietiekoši plaša un tās saistošākie pasākumi liekas koncerti, izstādes, šovi, pasākumi, kuros viņi paši var piedalīties, kā, piemēram, dažāda veida akcijas. Tūristi labprāt apmeklētu arī pilsētvides objektus, kas ir izvietoti dažādās pilsētas daļās, performances, kā arī dažāda veida izrādes.
6. Lielākā daļa ārvalstu tūristu nezināja, ka Rīga 2014. gadā ir Eiropas kultūras galvaspilsēta, līdz ar to arī to ceļojuma mērķis nebija šī pasākuma apmeklējums. Tie tūristi, kas zināja par šo Rīgas titulu, savu ceļojumu saistīja tieši ar šo kultūras pasākumu kopumu apmeklēšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register