Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307250
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Organizācijas kultūras jēdziens un vadības stili    6
  T.Dīla un A. Kenedija organizācijas kultūras tipoloģija    9
  „Aso zēnu” kultūra    10
  „Kārtīgi strādā –kārtīgi atpūties” kultūra    10
  Augsto likmju kultūra    10
  Procesa kultūra    10
  T.Dīla un A. Kenedija organizācijas kultūras tipoloģija (tabula)    11
  Organizācijas kultūra    12
  Organizācijas kultūras paradigma    12
  Organizācijas kultūras līmeņi    12
  Organizācijas kultūras ārējās izpausmes    14
  SWOT analīze    14
  SWOT analīzes matrica    15
  Septiņas organizācijas kultūras dimensijas    16
  R. Harisona organizācijas kultūras tipoloģija    17
  L.Konstanīna organizāciju kultūras tipoloģija    21
  K. Kamerona un R. Kvina organizācijas kultūras tipoloģija    23
  Organizācijas kultūras funkcijas    24
  Projekta kultūra    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    30
Extract

Katrai organizācijai ir sava, atšķirīga darba kultūra. Tā ir dažādu nostāju, pārliecību, kā arī pieņēmumu un atziņu sakopojums, ar kuru palīdzību nosaka gan darbinieku uzvedību, gan arī darba izpildes paņēmienus. Organizācijas kultūra ir funkcionāla vai nefunkcionāla. Tas nozīmē, ka organizācijas mērķu sasniegšanu ietekmē pozitīvi vai traucē organizācijas efektīvu darbību. Savukārt kultūras menedžments ir tas, kura uzdevums ir nostiprināt jau esošo funkcionālo kultūru vai izmainīt nefunkcionālo kultūru.
Tomēr jāņem vērā, ka organizācijas kultūru ir grūti mainīt, jo tā gadu gaitā ir attīstījusies un parasti arī dziļi iesakņojusies.
Veicot kultūras analīzi un prognozi lai uzzinātu, kādas menedžmenta aktivitātes ir jālieto, vispirms ilgākā laika posmā jāaplūko un jāatzīmē, kādas ir organizācijā valdošās uzvedības. Lai veiktu pamatīgāku analīzi, iespējams lietot tādus pētīšanas paņēmienus, kā intervijas, aptaujas un anketēšanu.
Organizācijas kultūras vispārīgās teorijas ļauj uzņēmuma kultūru iepazīt un izpētīt nedaudz sīkāk un apjaust, kas tad īsti ir organizācijas kultūras analīze un, ko tā sevī ietver. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register