Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550025
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Darba vietu skaita aprēķins    3
2.  Darba dienas bilance    4
3.  Darbinieka amats pēc profesiju klasifiatora    4
4.  Darba vietas plāns    5
5.  Darba vietas organizācijas darba apraksts    5
6.  Darbinieku uzdevumu nodrošināšana    6
7.  Tehniskās dokumentācijas nodrošināšana    6
8.  Instrumentu u aprīkojumu nodrošināšana    6
9.  Nodrošināšana ar materiāliem un komplektējošiem izstrādājumiem    7
10.  Gatavas produkcijas pieņemšana un nosūtīšana    7
11.  Enerģētiskais nodrošinājums    7
12.  Saimniecisko sadzīves apstākļu nodrošināšana    7
13.  Darba organizācijas formas    7
14.  Darba alga un darba algas sistēmas    7
15.  Ženevas mētode    8
16.  Darba apstākļi    9
17.  Darba vietas atpūtas un darba režīms    11
18.  Individuālās nepieciešamās īpašības    12
19.  Bibliogrāfiskais saraksts    13
20.  Pielikums    14
Extract

Darba vietas projekts

Darba vieta: Parex banka.
Amats: 4222 06 Klientu apkalpošanas OPERATORS
Darbinieki ir organizācijā strādājošie cilvēki (menedžeri un to padotie), kuri izturas atbilstoši personiskajām īpašībām un organizācijas iekšējās vides apstākļiem.

Darba vietas organizācijas apraksts
Darba vietā ierodoties tiek sagatavots dators darbam. Dators tiek ieslēgts, ievadīta parole. Ieejot bankas sistēmāvai kādās citas atsevišķās programmās (BO, Outlook, OCTA, ”KASSE”) atkal ir jāievada parole. Tiek ieslēgta valūtas tablo. Tiek paņēmta savas kases nauda no glābatuves un ieliktā sava seifā. Darba tehnoloģijas galvenokārt saistās ar datora lietošanu. Pārsvarā tiek apstrādāti klientu iesniegti dokumenti, kopēti, cauraukloti (atbilstoši noteikumiem), izdrukāti produktu iesniegumi/līgumi, izpildīti klientu dotie rīkojumi un maksājumu uzdevumi. Ja klients veic skaidras naudas operācijas, tad saņēmto un izdoto naudu arī ir jāiegrāmato atsevišķā programmā “kasse”. Šī programma palīdz sēkot līdzi katrai transakcijai, un mazāk pielait neuzmanības kļūdas, kā arī ļoti apvieglo naudas skaitīšanu dienas beigās, jo ir jasaskaita tikai katra nomināla skaitu. Pēc pēdēja klienta apkalpošanas ir jāizdrukā atskaites un jāsakarto dienas dokumentus. Beidzot darbu tiek izslēgts dators un valūtas tablo, nauda atnesta uz glabatuvi un uzreiz aizver glabatuvi. Aizejot pēdējam no telpas, ir jāpiezvana uz pultu un jāaizslēdz telpa.
Darba dienas beigas apkopēja tīra un sakārto darba vietas. Arī tiek izmantotas kurjera pakalpojumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register