Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899200
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  ANALĪZES DAĻA    6
1.1.  Uzņēmējdarbība Latvijā    6
1.2.  Apkalpošanas nozares un uzņēmuma raksturojums    9
1.2.1.  Īss apkalpošanas nozares raksturojums    9
1.2.2.  Situācija frizētavu un skaistumkopšanas nozarē    11
1.2.3.  SIA „Kapper”    13
1.3.  Analīzes teorētiskā daļa    15
1.3.1.  Motivācijas jēdziens    15
1.3.2.  Motivācija Latvijas uzņēmumos    16
1.3.3.  Vadītāja loma darbinieku motivēšana    17
1.3.4.  Galvenie motivācijas aspekti    20
1.3.5.  Motivācijas teoriju iedalījums    21
2.  PROJEKTA DAĻA    26
2.1.  Pašreizējā motivēšanas sistēma uzņēmumā    26
2.2.  Anketas apraksts    26
2.3.  Anketas rezultāti    28
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Extract

Šajā darbā tiks apskatīts motivācijas praktiskais aspekts. Jebkuru darba devēju un uzņēmuma vadītāju interesē, kāpēc viņa darbinieki rīkojas tā vai citādi. Kā atraisīt tās darbinieku īpašības, kuras nodrošinātu vislabāko sniegumu. Apskatīsim, kas tad ir darba motivāciju veidojošie faktori, cik lielā mērā ir iespējams motivēt darbinieku un ar kādiem līdzekļiem.
Uzņēmums nodarbojas ar skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu, kosmētikas produkcijas iepirkšana, realizācija, tirdzniecība un telpu noma. Salons „Skaistuma aģentūra” ir skaistuma pakalpojumu sniedzējs, kas dibināts ar pārliecību, ka katram cilvēkam ir tiesības apmierināt savas
vēlmes un vajadzības, kas ir saistītas ar skaistumkopšanas pakalpojumiem.
Salons ir jaunizveidots, kas uzsācis savu darbību 2006. gada februārī. Salons ir izveidots balstoties uz divu uzņēmīgu frizieru ilgu gadu darba pieredzi šajā jomā, kā arī pētot pieprasījumu, piedāvājumu, tirgu un konkurentus.
Uzņēmums ir jauns, tas pastāv tikai trīs gadus, tāpēc tajā vēl uzņēmuma vadītājas meklē pareizos veidus kā motivēt savus darbiniekus strādāt ar lielāku atdevi un sniegt uzņēmumam lielākus ienākumus. Pēc sava darba rakstiskās daļas varēšu palīdzēt uzņēmuma vadītājām atrast īsto veidu kā uzlabot darbinieku motivāciju strādāt labāk un ar lielāku prieku.
Lai sasniegtu šī darba mērķi ir jāveic šādi uzdevumi:
Noskaidrot jēdziena „motivācija” un „motivēšana” analītisko struktūru;
Veikt saturisko darba teorijas apskatu;
Apzināt esošo darbinieku motivēšanas praksi uzņēmumā SIA „Kapper”;
Noskaidrot uzņēmuma darbinieku apmierinātību ar darba vietu un motivējošajiem aspektiem uzņēmumā
Darba mērķa sasniegšanai tiks izmantotas šādas metodes: literatūras avotu analīze un darbinieku aptauja. Aptaujas rezultāti darbā tiks analizēti un autore savus spriedumus un rakstīto viedokli balstīs uz šiem datiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1120259
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register