Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:240174
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Prakses uzņēmuma raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma izveidošanas vēsture un juridiskais statuss   
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība un organizatoriskā struktūra   
2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums   
2.1.  Likumdošanas normatīvie akti   
2.2.  Uzņēmuma darbību ietekmējošie faktori   
2.3.  Klienti un konkurence   
3.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums   
3.1.  Personāla plānošana, atlase un adaptācija   
3.2.  Lietišķā dokumentācija   
3.3.  Uzņēmuma amata aprakstu struktūra   
3.4.  Personāla atlases process, apmācība un novērtēšana   
3.5.  Personāla motivēšana un organizācijas kultūras veidošana   
3.6.  Lietvedības darba organizācija   
4.  Uzņēmuma pamatdarbības raksturojums   
4.1.  Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi   
4.2.  Uzņēmuma tehniskais nodrošinājums   
4.3.  Mārketinga darba organizācija   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot darba rezultātus tika izdarīti šādi secinājumi:
1. Prakses darba mērķis ir izpildīts, tika nostriprinātas teorētiskās zināšanas un apgūtas praktiskas iemaņas uzņēmumā SIA „Modes aksesuāri” .
2. SIA „Modes aksesuāri” dibināts 2010.gada aprīlī. Šobrīd veikali atrodas Liepājā, Rīgā, Jelgavā, Saldū, Siguldā, Bauskā, Valmierā, Tukumā.
3. Uzņēmums nodarbojas ar aksesuāru tirdzniecību.
4. SIA „Modes aksesuāri” klienti ir gan Latvijas iedzīvotāji, gan ārzemju tūristi. Ļoti daudz ir pastāvīgo klientu, kuri nāk atkārtoti iepirkties uz veikalu.
5. SIA „Modes aksesuāri” ir daudz konkurentu, var just ietekmi uz uzņēmuma peļņu.
6. Uzņēmumam ir izveidota internetvidē mājas lapa, kurā atrodama dažāda veida informācija par uzņēmumu, piedāvājumiem,aktualitātēm, kā arī ievietotas galerijas.
7. Struktūrvienībā diezgan bieži mainās pārdevējas.
8. SIA „Modes aksesuāri’’ pārdevējām apmācības ar kases aparātu notiek uz vietas.
9. Darbinieces nejūtas novērtētas uzņēmumā.
10. Diezgan maza uzmanība uzņēmumā tiek pievērsta darbinieku motivēšanai.
11. Uzņēmuma SIA„Modes aksesuāri” darbības uzlabošanai tiek izmantotas darbinieču ieteiktās idejas.
12. SIA „Modes aksesuāri” visās struktūrvienībās pieturās pie vienota stila.
13. Uzņēmumā nenotiek kopīgi atpūtas pasākumi.

Veicot prakses darbu, radās šādi priekšlikumi:
1. Uzņēmumam iztrādāt dokumentu aprites shēmu.
2. Uzlabot komunikāciju starp darbiniecēm un valdes locekli.
3. Jāmodernizē lietvedibas organizācija, iegādājoties kadu no lietvedības programmām.
4. Pieņemt darbā lietvedi-sekretāri.
5. Ieviest jaunus produktus tirdzniecībā.
6. Iesaistīties dažādās kampaņās.
7. Ieviest signalizācijas čipus,lai novērstu zādzības.
8. Atrast citu vietu telpām, lai preces var izlikt pārskatāmāk.
9. Pārdevējām izgatavot nozīmītes ar vārdu ,lai klienti vajadzības gadījumā var uzrakstīt atsauksmes,vai sūdzības.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register