Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Audzēkņa personības attīstību veicinoša vide profesionālās izglītības iestādē

     

    Research Papers22 Pedagogy

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:112320
 
Evaluation:
Published: 06.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolas ētoss un mācību vide    4
2.  Produktīvās domāšanas stratēģijas    15
3.  Kreativitātes vērtēšanas problēma    18
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Katra cilvēka darbība ir personiski dispozicēta un situatīvi nosacīta; ārējie un iekšējie rosinātājfaktori ir sociāli nosacīti atkarībā no apstākļiem. Atbilstoši konkrētiem apstākļiem cilvēks izvēlas savu uzvedību. To nosaka personības iekšējās cēlonības izpausmes un socializācijas līmenis. Uzvedība pauž cilvēka attieksmi pret lietām, procesiem, vērtībām.
2. Jebkuras personības veidošanos ietekmē vide. Starp cilvēku un vidi pastāv noteikta, stingra mijiedarbība, kas visos laikos ir būtiski ietekmējusi cilvēka personību.
3. Ir jārada skolā maksimāli labvēlīgus sociāli psiholoģiskos apstākļus (piemēram, darba režīms, noslogotība) bērna personības jaunveidojumu (tīšo psihisko procesu, patstāvības, paškontroles, pašregulācijas utt.) attīstībai;
4. Labestīga, veselību saudzējoša mikroklimata radīšana, kā arī pārdomāts darbs attīstības traucējuma kompensācijā nolūkā dot iespējami pilnvērtīgākas personības eksistences un attīstības iespējas, ļaut strādāt un iesaistīties sabiedrības dzīvē;
5. Mērķi tiek izvirzīti, pieņemti un realizēti, orientējoties uz tādas personības veidošanu, kas būtu sagatavota patstāvīgai vai daļēji patstāvīgai dzīvei sabiedrībā.
6. Personības īpašību veidošanās un stabilizēšanās prasa atkārtošanos, lai tā nostiprinātos attiecīgās situācijās. Tādēļ organizēts pedagoģiskais process paredz darbības atkārtošanu vienotībā ar jaunas pieredzes veidošanos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1380026
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register