Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569161
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Teorētiskā daļa    4
2.1.  Motivācija    4
2.2.  Motivācijas iedalījums    4
2.3.  Motivācijas teorijas    5
2.4.  Abrahams Maslovs un viņa izstrādātā vajadzību hierarhija    7
2.5.  Karla Gustava Junga minētie psiholoģiskie tipi    17
3.  Praktiskā daļa    20
  Nobeigums    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Motivācija ir stimuls, lai darbotos. Tā ir interese tikt ievērotam, gūt panākumus. Motivācija attiecas uz personiskām īpašībām, piemēram, godkārību, kā arī uz darbību (ko vēlas sasniegt).
Motivācija ir rosinošu faktoru kopums, ko nosaka personības aktivitāte; pie tiem pieskaitāmi motīvi, vajadzības, stimuli, situatīvie faktori, kas determinē cilvēka uzvedību.
Motīvi ir nosacīti noturīgi personības veidojumi, bet motivācija ietver sevī ne tikai motīvus, bet arī situatīvos faktorus (dažādu cilvēku ietekmes, darbības specifika un situācijas). Tādi situatīvie faktori, kā zināšanu sarežģītība, apkārtējo cilvēku nostādnes, spēcīgi ietekmē cilvēku motivāciju zināmā laika sprīdī. Situatīvie faktori ir dinamiski, viegli mainās, tāpēc pastāv iespēja tos iespaidot un iedarboties uz aktivitāti kopumā. Aktuālās (darbojošās „šeit un tagad”) motivācijas intensitāte sastāv no
motīva spēka un motivācijas situatīvās determinantes intensitātes.
Noteikts motīvs (vai motīvu kopums) viennozīmīgi nenosaka darbības motivāciju. Jāņem vērā faktoru iedalījums konkrētā situācijā.
Motivācija ir dinamisks process, kurš, lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē izvirzīto mērķu sasniegšanu.
Tātad motivācija ir visu faktoru (kā personīgo, tā arī situatīvo) kopums, kas pamudina cilvēku uz aktivitātēm.
2.2. Motivācijas iedalījums
Motivāciju var iedalīt pēc tās rakstura:
Bioloģiskā – izdzīvošana, spēja pielāgoties videi. Tā ir saistīta ar cilvēka vajadzībām.
Sociālā – adaptēšanās spēja sociālajai videi, spēja parādīt sevi kā personību, apmierināt savas vajadzības pēc piederības, vajadzība pēc mīlestības.
Garīgā – vērtību sistēma, morāli ētiskie pamati.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register