Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860379
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Komunikācijas būtības un struktūras analīze pārvaldības un izglītības vadības literatūrā    4
1.1.  Komunikācijas būtība    4
1.2.  Komunikācijas struktūra    8
1.3.  komunikācijas veidi un to savstarpēja saistība    11
1.4.  Komunikācijas barjeras un šķēršļi    12
1.5.  Informācijas atklātības likums    15
1.6.  Fizisko personu datu aizsardzības likums    17
1.7.  Valsts pārvaldes iekārtas likums    18
2.  Komunikācijas lietošanas izglītības iestādes vadīšanā raksturojums izglītības vadības literatūrā    20
2.1.  Vadība efektīvā izglītības iestādē un komunikācijas efektivitātes paaugstināšana    20
2.2.  Organizācijas iekšējā un arējā vide    22
2.3.  Komunikācija un lēmumu pieņemšana organizācijās    23
2.4.  Vadītāja pienākumi un funkcijas organizācijā    24
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    30
Extract

Secinājumi
1. Komunikācijas būtības pamatā ir sava „ES” pilnveidošana, jaunu mērķu uzstādīšana, prast komunicēt grupā, veidot komandas darbu, organizēt darbu – šie pamatelementi veido komunikācijas būtību, un šie elemeti sekmē komunikāciju organizācijā.
2. Komunikācijas struktūras pamatā ir svarīgs augsts rezultāts, lai arī kādā veidā tas ir sasniegts, svarīgs ir process, bet vēl svarīgāks ir galarezultāts Struktūras pamatā ir cilvēku individualitāte, tas kā katrs prot un zin savus darba pienākumus un cik cītīgi tos pilda, cik pilnvērtīgi pilda struktūras plānu.
3. Komunikācijas barjeras ir tās, bez kurām komunikācija nav iespējama, katrs cilveks ir individuāls, līdz ar to saskarsmē rodas barjeras- jebkuras informācijas sagrozīšana vai tās zuduma traucējumi. Barjeras rada situāciju, kad nosūtītā informācija gan pēc apjoma, gan pēc formas ir atšķirīga salīdzinājumā ar to, kādai tai vajadzēja nonākt informācijas saņēmēja apziņā.
4. Veiksmīgas komunikācijas pamatā ir informācijas aprite, bet, lai informācijas aprite noritētu droši, ir nepieciešams pārzināt Informācijas atklātības likumu. Informācijas atklātības likums ir obligāts izglītības iestadē un tas ir jāpārzin izglītības iestādes darbiniekiem.
5. Fizisko personu datu aizsardzības likums un Valsts pārvaldes iekārtas likums izglītības iestādes organizācijas procesā ieņem svarīgu pozīciju. Darbiniekiem ir svarīgi tos pārzināt, bet vadītājm noorganizēt , lai darbinieki būtu par tiem informēti.
6. Deleģēšana palīdz veiksmīgāk veikt pienākumu sadali izglītības iestādē, līdz ar to veiksmīgi tiek pildītas komunikācijas funkcijas iestādē. Deleģēšana nozīmē komunicēt, nokontrolēt, sakārtot darba uzdevumus, lai tie tiktu veiksmīgi, pilnvērtīgi izpildīti. Komunikācijas efektivitātes paaugstināšanā ir svarīgs process darba gaitā un par to vislielāko atbildību uzņemas vadītājs.
7. Komunikācija un lēmumu pieņemšana ir cieši saistītas, un tās ir jāatīsta. Komunikāciju attīsta pārbaudot to, vai sniegtā informācija ir pareiza, ar atgriezeniskās saites palīdzību, empātijas attīstīšanu u.c. Lēmumu pieņemšana savukārt ir tas gala process, ko izdara, ja konkrētā informācija būs kļūdaina vai nepareiza, tā var veidot negatīvas sekas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1307598
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register