Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780170
 
Evaluation:
Published: 30.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācija un motivēšana    4
1.1.  Motivēšanas teorijas    4
1.1.1.  Motivācijas satura teorijas    5
1.1.1.1.  Abrahama Maslova vajadzību hierarhija    5
1.1.1.2.  Frederika Hercberga divu faktoru modelis    6
1.1.1.3.  K.Alderfa ERG teorija    6
1.1.2.  Motivācijas procesa teorijas    7
1.1.2.1.  Mērķu izvirzīšanas teorija    7
1.1.2.2.  Gaidu jeb ekspektāciju teorija    7
1.1.2.3.  Dž.S.Adamsa taisnīguma teorija    8
2.  Organizācijas apraksts    9
3.  Datu analīze    11
  Secinājumi    13
  Rekomendācijas    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
  Pielikums    16
Extract

Secinājumi
1. Hipotēze ir apstiprinājusies, par galvenajiem motivācijas avotiem kalpo, vēlme palīdzēt cilvēkiem, draudzīgs kolektīvs un tas, ka viņu darbs sabiedrībā tiek respektēts.
2. Tādu motivācijas faktoru kā apmierinošs darba laiks var uzskatīt par materiālu motivācijas faktoru, jo tas ir tikai līdzeklis, lai nopelnītu vairāk naudas, strādājot papildus citā darbā.
3. Izvirzītie mērķi ir sasniegti, noskaidroti Ventspils ugunsdzēsēju galvenie darbības motīvi, apskatītas populārākas motivācijas teorijas un noskaidroti motivēšanas paņēmieni.
4. Mērķi, pēc kuriem cilvēki tiecas, var būt gan materializēti – nauda, paaugstinājums darbā, gan arī abstrakti – pašapliecināšanās, gandarījums par paveikto darbu.
5. Kaut gan dati liecināja, ka naudai un dažādiem bonusiem nav tik noteicošas nozīmes, bez tiem tomēr iztikt nav iespējams un to nevar aizstāt kaut ar simtiem uzslavu.
6. Tikai ar anketēšanu savāktiem datiem pilnībā nevar uzticēties, lai iegūtu precīzus datus un jūtamu labumu no šī pētījuma nepieciešams intervēt katru darbinieku atsevišķi.
7. Kaut gan grafiks (skatīt att. 4.1.) rāda, ka atalgojums ir maznozīmīgs motivācijas faktors tomēr tabula ( skatīt 2. pielikumu), parāda, ka grafiks drīzāk rāda nevis maznozīmīgumu, bet neapmierinātību ar atalgojumu, precīzāk, jo mazāks procents, jo neapmierinātāki.
8. Lielākā daļa darbinieku ir vienoti savos uzskatos, jo dati pa grupām atšķiras tikai, apmēram, 3% robežās.
9. Ja tiktu veikta padziļināta analīze, esam diezgan pārliecināti, atklātos pavisam cita aina, jeb, galvenie motivātori tomēr būtu nauda un prēmijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1322924
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register