-
Biznesa plāns, kultūras projekts "Māja"
Business Plans11 Economics, Marketing, Advertising, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Projekta pamatojums | 4 |
Informācija par organizāciju | 4 | |
2. | Produkcija un pakalpojumi | 5 |
3. | Organizācijas materiāli tehniskā bāze | 6 |
4. | Mārketings, tirgus un konkurentu analīze | 7 |
4.1. | Mārketings | 7 |
4.2. | Tirgus analīze | 9 |
4.3. | Tirgus vispārējais raksturojums | 9 |
4.4. | Konkurentu analīze | 10 |
5. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātie darbinieki | 11 |
6. | Problēmas un riski | 12 |
7. | Finanses | 13 |
8. | Bilance | 14 |
Pielikums | 16 |
4. MĀRKETINGS, TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE
4.1. Mārketings
Laikmetīgās mākslas centri Latvijā ir tikai Rīgā ( kim?, galerija „Supernova” un LMC ). Bet vietas, kur būtu apvienots viss jaunākais mākslā un dizainā ir tikai atsevišķās izstādēs kā Dizaina dienu ietvaros, taču tās, parsvarā, ir par maksu un pieejamas tikai neilgu brīdi. Šīs izstādes apkopo esošo, bet neveicina jauna rasšanos. „Mājas” katrai izstādei izsludinās tēmas pēc kurām mākslinieki un dizaineri varēs veidot jaunus darbus vai pilnveidot esošos. Organizācija šos uzdevumus piedāvās gan izvēlētajiem māksliniekiem gan Latvijas un Baltijas mākslasskolu studentiem. Šī būs arī lieliska vieta mākslasskolu diplomdarbu izstādīšanai. „Māja” būs organizācija, kas izceļas ar savu unikālo produktu, kāds Latvijā šobrīd ir pieejams tikai Rīgā. Rīgā ir nozīmīgākie konkurenti, kuri ir arī sadarbības partneri. Cenas ir ļoti līdzīgas. Tā pat kā Rīgā kim? arī „Māja” apmeklējums ir par brīvu. Kim?, galerijai „Supernova” un LMC pieder Rīga un rīgas rajonskā tirgus daļa, bet „Māja” iegūst Ventspili un kurzemes rajonu, jo tā būtu vienīgais laikmetīgās mākslas centrs Latvijas rajonos. Ventspils ir ekonomiski stabilākā pilsēta Latvijā, tādēļ tā ir izdevīgakā vieta organizācijas izveidošanai, kā arī galvenie konkurenti atrodas Rīgā, bet Ventspilī konkureti ir pilsētas muzeji, taču tie nav līdzīgi pēc satura ar „Māju”, parējie konkurenti ir izklaides un atpūtas kompleksi pilsētā, kuri ir labi attīstīti, taču tie ir netiešie konkurenti.
Lai piesaistītu apmeklētājus tiks izveidota organizācijas mājaslapa, kur tiks ievietota informācijas par visu notiekošo „Mājā”. Lai organizācija tiktu pamanīta un veiksmīgi varētu uzsākt savu darbību, tiks izsludināts konkurss mākslasskolās Latvijā un Baltijas valstīs ar tēmu „Māja”, kur tiks veidoti dažādi mākslas dabi un dizaina priekšmeti, instalācijas u.c. darbi, kas veidos atklāšanas izstādi. Pirmo izstādi plānots atvērt pusotru mēnesi pēc organizācijas dibināšanas. Līdz tam brīdim tiks uzlabotas un piemērotas organizācijas telpas.
Papildus reklāmai majaslapā tiks ievietota reklāma Ventspils avīzē, kas ir salīdzinoši lēti un paredzēts tieši pilsētas iedzīvotājiem, kuri ir viena no galvenajām mērķauditorijām. Papildus mērķauditorijai atbilstošos žurnalos kā „Deko”, „Dizaina studija” un „māksla plus”.
Organizācijai nepieciešams:
izveidot atbilstošu logotipu un noformēt to pie organizācijas ēkas
sagatavot bukletus un brošūras
izveidot kvalitatīvu organizācijas mājaslapu
…
Biznesa plāns, LKK, kultūras projekts "Māja"
- Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
- Biznesa plāns viesu namam
-
Biznesa plāns, kultūras projekts "Māja"
Business Plans11 Economics, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
Business Plans for secondary school20
Evaluated! -
Biznesa plāns viesu namam
Business Plans for secondary school29
-
Biznesa plāns apģērbu veikalam
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns apģērbu veikalam
Business Plans for secondary school10
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
Business Plans for secondary school7