Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:256849
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Projekta pamatojums    4
  Informācija par organizāciju    4
2.  Produkcija un pakalpojumi    5
3.  Organizācijas materiāli tehniskā bāze    6
4.  Mārketings, tirgus un konkurentu analīze    7
4.1.  Mārketings    7
4.2.  Tirgus analīze    9
4.3.  Tirgus vispārējais raksturojums    9
4.4.  Konkurentu analīze    10
5.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātie darbinieki    11
6.  Problēmas un riski    12
7.  Finanses    13
8.  Bilance    14
  Pielikums    16
Extract

4. MĀRKETINGS, TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE
4.1. Mārketings
Laikmetīgās mākslas centri Latvijā ir tikai Rīgā ( kim?, galerija „Supernova” un LMC ). Bet vietas, kur būtu apvienots viss jaunākais mākslā un dizainā ir tikai atsevišķās izstādēs kā Dizaina dienu ietvaros, taču tās, parsvarā, ir par maksu un pieejamas tikai neilgu brīdi. Šīs izstādes apkopo esošo, bet neveicina jauna rasšanos. „Mājas” katrai izstādei izsludinās tēmas pēc kurām mākslinieki un dizaineri varēs veidot jaunus darbus vai pilnveidot esošos. Organizācija šos uzdevumus piedāvās gan izvēlētajiem māksliniekiem gan Latvijas un Baltijas mākslasskolu studentiem. Šī būs arī lieliska vieta mākslasskolu diplomdarbu izstādīšanai. „Māja” būs organizācija, kas izceļas ar savu unikālo produktu, kāds Latvijā šobrīd ir pieejams tikai Rīgā. Rīgā ir nozīmīgākie konkurenti, kuri ir arī sadarbības partneri. Cenas ir ļoti līdzīgas. Tā pat kā Rīgā kim? arī „Māja” apmeklējums ir par brīvu. Kim?, galerijai „Supernova” un LMC pieder Rīga un rīgas rajonskā tirgus daļa, bet „Māja” iegūst Ventspili un kurzemes rajonu, jo tā būtu vienīgais laikmetīgās mākslas centrs Latvijas rajonos. Ventspils ir ekonomiski stabilākā pilsēta Latvijā, tādēļ tā ir izdevīgakā vieta organizācijas izveidošanai, kā arī galvenie konkurenti atrodas Rīgā, bet Ventspilī konkureti ir pilsētas muzeji, taču tie nav līdzīgi pēc satura ar „Māju”, parējie konkurenti ir izklaides un atpūtas kompleksi pilsētā, kuri ir labi attīstīti, taču tie ir netiešie konkurenti.
Lai piesaistītu apmeklētājus tiks izveidota organizācijas mājaslapa, kur tiks ievietota informācijas par visu notiekošo „Mājā”. Lai organizācija tiktu pamanīta un veiksmīgi varētu uzsākt savu darbību, tiks izsludināts konkurss mākslasskolās Latvijā un Baltijas valstīs ar tēmu „Māja”, kur tiks veidoti dažādi mākslas dabi un dizaina priekšmeti, instalācijas u.c. darbi, kas veidos atklāšanas izstādi. Pirmo izstādi plānots atvērt pusotru mēnesi pēc organizācijas dibināšanas. Līdz tam brīdim tiks uzlabotas un piemērotas organizācijas telpas.
Papildus reklāmai majaslapā tiks ievietota reklāma Ventspils avīzē, kas ir salīdzinoši lēti un paredzēts tieši pilsētas iedzīvotājiem, kuri ir viena no galvenajām mērķauditorijām. Papildus mērķauditorijai atbilstošos žurnalos kā „Deko”, „Dizaina studija” un „māksla plus”.
Organizācijai nepieciešams:
izveidot atbilstošu logotipu un noformēt to pie organizācijas ēkas
sagatavot bukletus un brošūras
izveidot kvalitatīvu organizācijas mājaslapu

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register