Galvenie riski:
• Mazi ienākumi – nespēja samaksāt nodokļus un darbiniekiem algas. Risinājums: veikt papildus reklāmu uzņēmuma popularizācijai starp klientiem. Piedāvāt atlaides lieliem pasūtījumiem, lai vēlāk klients vēlētos pirkt vēl.
• Novītuši ziedi - uzņēmums cieš zaudējumus. Risinājums: pārdot preci par zemāku cenu (nocenot), kā arī pievērst vairāk uzmanības, lai ziediem būtu pietiekošs ūdens daudzums.
• Liela konkurence – zaudē klientus, līdz ar to ir zemāki ienākumi. Risinājums: veikt dažādus klientu pirkt spējas pasākumus kā dažādas atlaides, akcijas u.c.
• Piegādātāju cenu maiņa – preču piegādātājs paaugstina savas cenas līdz ar to cenas kioskā kāpj. Risinājums: nepieļaut cenu kāpumu, nomainīt preču piegādātāju, vai atcelt pasūtījumu, gaidot, iepriekšējās cenas.
• Inflācija – klientu nespēja pirkt preces un apmaksāt pakalpojumus. Risinājums: censties palīdzēt klientam izvēlēties lētāku preci vai pakalpojumu, piedāvāt atlaidi.
…