Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880996
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Dati par plānoto uzņēmumu    6
3.  Uzņēmuma apraksts    7
4.  Produkta un pakalpojuma apraksts    13
1.2.  Produktu sortiments    13
4.2.  Produktu vizuālais noformējums    14
4.3.  Piegādātāji    16
4.4.  Tehnoloģijas    17
4.5.  Cena    17
4.6.  Produktu attīstība    18
5.  Tirgus analīze    19
1.3.  Vispārējā tirgus analīze    19
1.4.  Konkurentu analīze    19
1.5.  Klientu analīze    22
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    24
7.  Uzņēmuma stratēģija un tās realizēšana    26
8.  Mārketinga stratēģija(MIX)    28
1.9.  Prece    28
8.2.  Cena    28
8.3.  Vieta    28
8.4.  Veicināšana    29
8.4.1.  Reklāma    29
8.4.2.  Pārdošanas veicināšanas metodes    29
8.4.3.  Publicitāte    30
8.5.  Uzņēmuma SVID analīze    30
9.  Finanses SIA “Margrieta”    32
1.10.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    32
1.11.  Peļņas- zaudējuma aprēķins    32
1.12.  Naudas plūsma SIA “Margrieta”    33
1.13.  Sākuma bilance SIA “Margrieta”    33
10.  Uzņēmējdarbības riski    34
11.  Priekšlikumi    36
Extract

Lai uzsāktu uzņēmējdarbību, katram potenciālajam uzņēmējam ir jāizprot, pirmkārt, komerclikums, kas kontrolē katru uzņēmumu. Otrkārt, jāapzinās risks, sākot jebkuras uzņēmējdarbības saistības. Treškārt, jābūt skaidrai idejai, biznesa plānam, lai izprastu potenciālā uzņēmuma riskus, iespējas un vietu kopējā tirgū. Svarīgi ir arī apzināties, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami uzņēmuma darbības sākšanai un turpināšanai. Jābūt tālredzīgam un jāparedz tirgus izmaiņas un sava potenciālā uzņēmuma darbības rezultātus; jāprognozē savas iespējas krīzes situācijā, kā arī peļņas un zaudējumu attiecība. Lai varētu izprast augstāk minētos punktus, jānovērtē pieprasījums pēc preces, konkurentu tirgus daļa, prasības un ārējie, iekšējie apstākļi, kas varētu kavēt vai sekmēt uzņēmējdarbības attīstību. Biznesu nav iespējams uzsākt no baltas lapas- nepieciešams biznesa plāns, kas ir stratēģiskā plāna veids, kurā atzīmētas gan uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktikai, gan arī sagaidāmajiem rezultātiem noteiktā laika periodā.
Šajā biznesa plānā ir aprakstīta ziedu veikala plāna izstrāde. Ideja izstrādāt šādu plānu radās, pērkot ziedus X veikalā un iedomājoties, kā šāda veida veikali varētu pilnveidoties un veidot interaktīvās saites ar lojālajiem un potenciālajiem klientiem. Tā kā ziedi ir objekts, kas ir pieprasīti jebkurā sezonā, radās iecere par ziedu veikalu ar interaktīvām iespējām un ziedu piegādi mājās vai vietā, kur ir aktuāls pasūtījums.
Biznesa plāna mērķis ir pārbaudīt jauna uzņēmuma SIA „Margrieta” konkurētspēju Rīgā. Uzņēmums nodarbosies ar griezto ziedu, telpaugu tirdzniecību, ziedu kompozīciju veidošanu un pārdošanu, apsveikumu kartīšu tirdzniecību, kā arī kompozicionālo pušķu veidošanu interaktīvajā telpā- internetā- un ar iespēju pasūtījumus piegādāt mājās vai konkrētā- norādītajā adresē- Rīgas pilsētas robežās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1235936
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register