Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588549
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    2
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Nosaukums, logo, slogans    3
1.2.  Vajadzība, kas tiks apmierināta un produkta koncepcija    3
1.3.  Misija un vīzija    3
1.4.  Uzņēmuma/ komercdarbības tips/ forma    3
1.5.  Dalībnieki    3
2.  Mārketinga vides analīze    4
2.1.  Makrovide    4
2.2.  Mikrovide    4
2.2.1.  Klienti, pircēji/ mērķtirgus    4
2.2.2.  Konkurenti (t.sk. analīzes tabula)    5
2.2.3.  Partneri (piem., iespējamie izplatītāji)    6
2.2.4.  Resursu tirgus (izejvielas, darbaspēks, kapitāls)    6
3.  Mārketinga instrumentu komplekss    7
3.1.  Produkts    7
3.2.  Cena    8
3.3.  Izplatīšanas kanāli    8
3.4.  Virzīšana/ komunikācijas mix    8
4.  SVID analīzes tabula/ matrica    9
5.  Risku analīze (iespējamo risku uzskaitījums un to novēršanas iespējas/pasākumi)    10
6.  Ieņēmumu un izmaksu, peļņas/ zaudējumu plāns    11
7.  Naudas plūsmas    15
  Pielikums    16
Extract

5.Risku analīze (iespējamo risku uzskaitījums un to novēršanas iespējas/pasākumi)
Lai labāk izprastu mūs uzņēmuma riskus pielikumā ir pievienota Tabula nr.3 jeb riska faktoru tabula.
Izveidojot šo tabulu mēs nonācām pie secinājuma, ka mūsu uzņēmuma darbību visvairāk var ietekmēt mūsu, uzņēmuma dibinātāju savstarpējās nesaskaņas. Tabulā to var aplūkot Cilvēciskā riska faktori (vadītāji) ailīte, un šis faktors var katastrofāli ietekmēt uzņēmuma darbību, respektīvi, ja starp uzņēmuma dibinātājām rodas kāds interešu konflikts tas var apdraudēt visu uzņēmumu. Lai izvairītos no šāda veida riska, mēs sadalīsim darba pienākumus, kur katra par noteiktu lietu būs atbildīga, kā arī pavisam noteikti izrunāsim uzņēmuma tālāku attīstību, respektīvi, izrunāsim to, ka mūsu uzņēmums koncentrēsies uz produkta kvalitāti nevis kvantitāti, un arī par galda spēles līmeņu turpmāku attīstību, piemēram, papildus kartiņu izveide ar citādākiem spēles varoņiem, tādā veidā piesaistot papildus klientus un sekmējot uzņēmuma darbību.
Tālāk sekojošie riski nav tik ļoti uzņēmumu ietekmējoši, bet tomēr pastāv. Pirmkārt, naudas trūkums, mūsu uzņēmums neplāno meklēt investorus vai ņemt aizņēmumu bankā, līdz ar to uzņēmuma uzsākšanai ieguldīsim pašas savus līdzekļus, taču, kad uzņēmums būs pārdevis pirmās spēles naudu pamazām sāksim atpelnīt, un varēsim darboties ar nopelnīto naudu. Taču uzņēmuma uzsākšanas procesā var parādīties kādas neplānotas izmaksas, kas var arī ietekmēt mūsu uzņēmuma darbību. Lai no šāda riska izvairītos, mēs plānojam uzmanīgi sekot uzņēmuma naudas plūsmai, kā arī meklēt un izvēlēties izejvielas, kuras ir pēc iespējas izdevīgākas cenā, tādā viedā arī veidot nelielus uzkrājumus.
Otrkārt, mūsu uzņēmumu pavisam noteikti ietekmē ražošanas risks tādēļ, ka mēs ražojam galda spēli un mums vajag ļoti pievērst uzmanību tās izstrādāšanas kvalitātei, jo mūsu pašreizējais galdnieks ir students līdz ar to viņš var izveidot ne pārāk labas kvalitātes spēli. Šo risku plānojam mazināt, kad mūsu produktam pieaugs pieprasījums, noalgojot profesionālu galdnieku, kuram būs arī lielāka pieredze dažādu koka izstrādājumu veidošanā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register