Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:136174
Evaluation:
Published: 08.05.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Nozares apraksts    4
1.1.  Nace klasifikators    4
1.2.  Nozarē piedāvātā pakalpojuma raksturojums    4
1.3.  Nosacījumi attīstībai    5
2.  Produkta raksturojums    6
3.  Konkurentu analīze    9
3.1.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    9
3.2.  Konkurentu stiprās un vājās puses    10
4.  Statistikas dati    12
5.  Iespēju un draudu (ID) analīze    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Ievads
Mūsdienās cilvēki arvien mazāk veic fizisku un garīgu darbu, tā vietā radot vairāk brīvā laika. Tas savukārt atkal veicina to, ka cilvēki vairāk arī pievērš uzmanību savam izskatam. Es dzīvoju Kuldīgā un uzskatu, ka šeit nav kvalitatīvu skaistumkopšanas salonu, kurš būtu pilsētas centrā. Skaistumsalona atrašanās vieta būtu pašā pilsētas centrā virs frizētavas "TAVA frizēTAVA", kas kopā radītu patīkamu vietu, kur katrs atrastu sev tajā brīdi vajadzīgo.
Šajā nozarē Latvijā uzņēmumu ir daudz, taču Kuldīgā, manuprāt, nav pietiekami uz iedzīvotāju skaitu. Pati neesmu no Kuldīgas, bet gan no netālu esoša ciema Ēdoles, tad zinu, ka ļoti daudzi no apkārtējiem ciematiem arī brauc uz Kuldīgu, lai sakoptu sevi un tā sevi padarītu pašpārliecinātāku.
Skaistumkopšanas nozare pati par sevi nekad nepazudīs, vienīgi šajā nozarē esošajiem uzņēmumiem nepieciešams nepārtraukti pilnveidoties, jo ir tiešā sakarā ar modes tendencēm un jaunākajiem atklājumiem. Tas nozīmē to, ka, ja skaistumkopšanas salons sākumā iegūs klientus, jo būs moderns un kvalitatīvs, taču laikam ejot nepilnveidosies, tad šī uzņēmuma laiks būs iztecējis.
Uzskatu, ka dažiem saloniem Kuldīgā laiks ir iztecējis un tie nespēj pieņemt jaunus izaicinājumus, tāpēc vēlētos uzsākt biznesu uzņēmumā "TAVA labsajūta".

1. Nozares apraksts
1.1. Nace klasifikators
Uzņēmums nodarbosies ar pakalpojumu sniegšanu. Pēc NACE 1.1. red. klasifikatora , izvēlētās nozares darbība ir iekļaujama O sektorā – sabiedriskie, sociālie un individuālie pakalpojumi, konkrētāk, ar individuālo pakalpojumu sniegšanu.
Uzņēmuma darbības viens no kodiem ir 93.02.
Šajā klasē ietilpst:
– matu mazgāšana, aplīdzināšana un griešana, veidošana, krāsošana, cirtošana, iztaisnošana un tamlīdzīgi pakalpojumi vīriešiem un sievietēm;
– skūšana un bārdas aplīdzināšana;
– sejas masāža, manikīrs un pedikīrs, grima uzklāšana u.c. darbības.
Klasē neietilpst:
– parūku ražošana (klase 32.99).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,11 €
Work pack Nr. 1332114
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Nozares un produkta analīze. Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/136174

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register