Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:714566
 
Evaluation:
Published: 02.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.1.  Īss uzņēmuma raksturojums    3
1.2.  Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis    3
1.3.  Darbības virziena raksturojums    3
1.4.  Attīstības perspektīvas nākotnē    4
2.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma nosaukums, rekvizīti    6
2.2.  Atrašanas vietas novērtējums    6
2.3.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    6
2.4.  Uzņēmējdarbības uzsākšanai līdzekļu un kapitālu novertējums. Uzņēmuma reģistrēšanas un dibināšanas izmaksas    7
2.5.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi un plāni, perspektīvas    7
3.  Produkcijas vai pakalpojuma raksturojums    8
3.1.  Produkta ražošanas vai pakalpojuma sniegšanas pamatojums, produkta dzīvotspēja    8
3.2.  Īss tehnoloģiska procesa apraksts, pielietojamās tehnoloģijas uzskaite    8
3.3.  Nepieciešamās iekārtas un aprīkojums, to pirkšanas vai nomāšanas iespējas    9
3.4.  Pamatpakalpojumi un papildus pakalpojumi, nepieciešamās izejvielas, materiāli, to iespējamie piegādātāji, sagādes procesa organizācija    9
3.5.  Aptuvenie produkcijas realizācijas apjomi, to ietekmējošie faktori    9
3.6.  Izmaksas    10
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
4.1.  Uzņēmuma darbības realizēšanai nepieciešamo darbinieku skaita pamatojums, kvalifikācija    11
4.2.  Uzņēmuma organizatoriskā pārvaldes struktūra    11
4.3.  Darbinieku motivēšana, plānota darba samaksas sistēma    12
4.4.  Plānotas personāla izmaksas, darba algas, sociālais nodoklis, iedzīvotāju ienākuma nodoklis, valsts riska nodoklis    12
5.  Tirgus analīze    13
5.1.  Potenciālie pircēji, klienti, mērķa tirgus novērtējums    13
5.2.  Galvenie faktori, kas ietekmē pircēju rīcību    13
5.3.  Ziņas par tirgus ietilpību    13
5.4.  Konkurenti, to sadalīšanas vērtējums, priekšrocības un trūkumi    13
6.  Marketinga stratēģija    18
6.1.  Produkta koncepcija    18
6.2.  Preces vai pakalpojuma cenas veidošanās principi, cenu politika    18
6.3.  Produkta realizācijas kanāli    18
6.4.  Reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskas domas veicināšana    18
7.  Risks un galvenās problēmas    21
7.1.  Galvenie riska faktori, kas ietekmē uzņēmējdarbību    21
7.2.  Pasākumu plāns riska samazināšanai    21
8.  Finansu plāns    23
8.1.  Kredīta ņemšanas iespējas, par un pret    23
8.2.  Investoru piesaistīšana    23
8.3.  Kredīta atmaksāšanas plāns    23
8.4.  Bilance    23
8.5.  Ieņēmumu un izmaksu pamatojums    23
8.6.  Naudas plūsmas pārskats    24
9.  Secinājumi un priekšlikumi    25
Extract


Lai veiktu atpūtas servisa pakalpojumus 2005. gada janvārī paredzēts dibināt sabiedrību ar ierobežotu atbildību “Bicepss” (turpmāk tekstā – Sabiedrība). Sabiedrības juridiskā un faktiskā adrese būs Lāčplēša ielā 18, Aizkrauklē.
Uzņēmums nodarbosies ar pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem, nodrošinot iedzīvotājiem sporta, atpūtas un veselīga dzīvesveida iespējas pēc savām vēlmēm un viņiem izdevīgā laikā.
Uzņēmuma dibinātāji un līdzīpašnieki būs:
Jūlija Jelagina,
Edgars Veigurs,
Raivis Audjukevičs.
Sabiedrības mērķis ir Sporta - atpūtas centra izveidošana, kurā ietilpst
trenažieru zāles pakalpojumi,
aerobikas, šeipinga, kalanētikas nodarbību organizēšana
solārija izmantošanas pakalpojumi,
saunas pakalpojumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register