Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "MINI MAIZNĪCA" tika nodibināta 1999. gada 12. jūlijā ar nolūku ieinteresēt klientus un, attīstot uzņēmuma darbību, gūt peļņu. Šīs biznesa plāns ir sastādīts ar mērķi kritiski novērtēt savas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar biznesa plānu.
Jebkurā uzņēmumā, neatkarīgi no tā, cik liels tas ir, vai cik ilgi tas pastāv tiek rakstīts biznesa plāns. Biznesa plāna galvenais mērķis ir novērtēt uzņēmuma iespējas, noteikt tā vietu tirgū konkurences apstākļos, organizēt vadīšanu atbilstoši plānam, palīdzēt nodrošināt finansu atbalstu no bankām vai citām kredītiestādēm.
Kursa darba galvenais uzdevums ir izveidot tādu biznesa plānu, kas koncentrēti un pilnīgi attēlo SIA “ MINI MAIZNĪCA” koncepciju, novērtē uzņēmuma iespējas iekļauties tirgū kā arī iepazīstināt potenciālus kreditorus, vairumtirdzniecības pārstāvjus ar informāciju par uzņēmumu, kas nodarbojas ar maizes izgatavošanu un tās gatavas produkcijas realizāciju.
Uzņēmuma mērķis ir apmierināt jebkura pircēja pieprasījumu, kas veicinātu uzņēmuma attīstību un paplašināšanos.
Uzņēmuma ilgtermiņa plāns ir - nākotnē izveidot pasūtījumu pieņemšanas punktus citur,piemēram Jelgavā, Liepājā, Rezeknē.…