Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596983
 
Evaluation:
Published: 22.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

5. Pakalpojuma noieta izvērtēšana
Pēc tam, kad veiksmīgi tiks noslēgts sadarbības līgums, un arī uzsākta pati sadarbība, būtu jānovēro klientu un potenciālo klientu reakcija, vai tā ir pozitīva, vai pakalpojums tiek izmantots.
Ja reakcija ir pozitīva un pakalpojums tiek izmantots, tad nav pamata raizēm un nav nepieciešams bažīties par savstarpējo sadarbību. Un tad arī ar laiku vajadzētu papildināt piedāvāto pakalpojumu klāstu ar kādiem jaunievedumiem, lai patērētāji vēl vairāk lietotu pasta stacijas un lai piesaistītu aizvien jaunus klientus.
Ja patērētāju reakcija ir negatīva, tad jāpiedomā, kā veidot uzticību klientu acīs, varbūt steidzami jāievieš kādi jauni pakalpojumi, kas piesaistītu patērētāju uzmanību.
Protams, uzsākot eksportu ikviens saskarsies ar lielākām vai mazākām problēmām un ir iespējams, ka būs arī zināmi zaudējumi, taču ir jāmāk virzīt savu preci tirgū un piesaistīt patērētāju uzmanību, un tad arī peļņa ir garantēta. Nav svarīgi ko tu pārdod vai piedāvā, galvenais ir tas, kā tu to dari.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1310199
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register