Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752096
 
Evaluation:
Published: 19.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Katrai organizācijai ir iekšējā un ārējā komunikācija neatkarīgi no nozares. Lielākā daļa sabiedrības katru dienu dodas uz darbu, kur viņiem ir jāsazinās ar kolēģiem, darba devējiem, vadītājiem un klientiem. Katrs darbinieks pārstāv uzņēmumu, kļūstot par tā daļu. Veiksmīgai komunikācijai ir šķēršļu likvidēšanai ir nepieciešama ētiska darba vieta, kas nozīmē, ka ir jāizvērtē, kas ir pieņemams un kas nē, ja jūt atbildību un vajadzības gadījumā jārīkojas atbilstoši.
Gan verbālā, gan neverbālā komunikācija ir pakļauta ētikai. Ikviens zina, kādu valodu lietot, runājot ar kolēģiem un klientiem, kā arī atbilstošos veidus, kā rīkoties atbildīgi dažādos apstākļos. Tas pats attiecas uz ķermeņa valodu, atdarināšanu un žestiem. To interpretācija dažādās valstīs ir atšķirīga, tāpēc ir svarīgi sekot līdzi, kad nepieciešams, un vajadzības gadījumā pielāgot. Tā kā nevar regulēt neverbālo komunikāciju, ir ļoti svarīgi apzināties salas ieradumus un emocionālo pašregulāciju. Tā kā bieži tiek apspriesta atšķirība starp to, kas ir ētisks un kas ir amorāls, vairāki uzņēmumi ir izveidojuši ētikas kodeksus, kas visiem darbiniekiem ir jāievēro.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1397972
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register