Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,47 (19%)
Discounted price*:
2,02
Purchase
Add to Wish List
ID number:918414
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Somijā kvalitātes vadības pamati ir saistīti ar publisko pakalpojumu reformām, kur kvalitātes vadība tika izmantota, lai uzlabotu dažādu valsts publisko pakalpojumu iestāžu darbu. To rezultātā tika ieviests uz rezultātu sasniegšanu orientēts vadības modelis. Valsts iedzīvotāji tika iedrošināti izteikt savu viedokli par publisko pakalpojumu iestāžu darbību un valdības darba rezultātiem, šādi faktoru attīstīja komunikāciju starp iestādēm, kas piedāvāja publiskus pakalpojumus un to izmantotājiem. Kvalitātes vadības ieviešanas laikā iestādes sāka veikt arī „pašvērtējuma” aptaujas organizāciju iekšienē, kas ļāva identificēt iestādes darbības stiprās un vājās puses.
Latvija no citu valstu pieredzes vai mācīties veidu kā strukturēti ieviest dažādu veidu kvalitātes vadību, ņemot par paraugu problēmas ar kurām saskārās citas valstis, var jau laicīgi gatavoties šo problēmu novēršanai. Kā vispiemērotākos kvalitātes vadības pieredzes avotus Latvijai var minēt Ziemeļeiropas un Austrumeiropas valstis, it īpaši Somijas izkopto kvalitātes vadības sistēmu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register