To, ko līderis iegūst no praktiskās pieredzes, vislabāk būtu nosaukt par “ielas zināšanām” (“street smarts). Cits piemērots termins būtu- veselais saprāts, kurš arī tiek iegūts caur personīgo pieredzi. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc līderība ir tik grūti izskaidrojams jēdziens. Katrs līderis ir individualitāte, katram piemīt piemērotas “ielu zināšanas”. Viņi ir ieguvuši zināšanas, kas tik pat labi var būt instinkts, cik intelekts. Izmērīt šo iezīmi ir gandrīz neiespējami.
Tāds līderis, kā Deivids Ogilvijs (David Ogilvy), tiek uzskatīts par modernās reklāmas tēvu. Šis netradicionālais anglis sākumā tika izslēgts par nesekmību no Oksfordas vēstures studijām, sāka pārdot lielas krāsnis skolām un iedzīvotājiem. Viņš bija tik veiksmīgs, ka uzrakstīja bukletu citiem pārdevējiem viņu kompānijā, lai viņi zinātu, kādi tirgošanās triki un izklāsts vislabāk iedarbojas uz noteiktu pircēju grupu. Viņa brālis, kurš Francis strādāja Londonas reklāmfirmā “Mather & Crowther”, bija tik pārsteigts par Deivida darbu, ka 1935. gadā pieņēma viņu darbā kā mācekli. …