Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942626
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

To, ko līderis iegūst no praktiskās pieredzes, vislabāk būtu nosaukt par “ielas zināšanām” (“street smarts). Cits piemērots termins būtu- veselais saprāts, kurš arī tiek iegūts caur personīgo pieredzi. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc līderība ir tik grūti izskaidrojams jēdziens. Katrs līderis ir individualitāte, katram piemīt piemērotas “ielu zināšanas”. Viņi ir ieguvuši zināšanas, kas tik pat labi var būt instinkts, cik intelekts. Izmērīt šo iezīmi ir gandrīz neiespējami.
Tāds līderis, kā Deivids Ogilvijs (David Ogilvy), tiek uzskatīts par modernās reklāmas tēvu. Šis netradicionālais anglis sākumā tika izslēgts par nesekmību no Oksfordas vēstures studijām, sāka pārdot lielas krāsnis skolām un iedzīvotājiem. Viņš bija tik veiksmīgs, ka uzrakstīja bukletu citiem pārdevējiem viņu kompānijā, lai viņi zinātu, kādi tirgošanās triki un izklāsts vislabāk iedarbojas uz noteiktu pircēju grupu. Viņa brālis, kurš Francis strādāja Londonas reklāmfirmā “Mather & Crowther”, bija tik pārsteigts par Deivida darbu, ka 1935. gadā pieņēma viņu darbā kā mācekli. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register