Secinājumi
1. Kampaņas uzstādītais mērķis – piesaistīt sabiedrības un mediju uzmanību CO2 izmešu radītajam kaitējumam un klimata pārmaiņām ir sasniegts, jo preses relīzes bija publicētas lielākajos ziņu portālos, un kampaņā kopā iesaistījās 30 uzņēmumi un vairāk kā 1000 cilvēku
2. Veiksmīgi izdevās sasniegt mērķa grupas , jo kampaņas rīkotie pasākumi sabiedrības iesaistīšanai tika veidoti visdažādākajās tēmās, gan sportiskās aktivitātēs – velosipēdistu braukšanas maršruti, gan mākslas jomā – veidojot zīmējumus, plakātus, gan praktisku darbu veikšanā – apkārtējās vides sakopšanā un mežu stādīšanā.
3. Lielākie sasniegumi bija 850kg atkritumu izvešana no Grāpju pussalas un 3000 jaunu koku iestādīšana Garkalnes mežos.
4. Kampaņa no organizatoru puses ir vērtējama kā izdevusies, neraugoties uz to, kā šāda kampaņa Latvijā tiek rīkota pirmo reizi.
5. Sabiedriskajām attiecībām vides aizsardzības kampaņā ir ļoti liela nozīme, jo efektīvi izmantojot TV, radio un interneta portālus, kā arī informējošus plakātus un tādejādi piesaistot mērķu grupas uzmanību, var sasniegt nepieciešamo mērķi.
…