Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:658555
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    2
  Ievads    3
  AirBaltic    4
  Vadošā aviokompānija Baltijā    4
  Stratēģija    4
  AirBaltic vīzija    4
  Uzņēmuma attīstības iespējas    4
  Tirgus paplašināšana un galamērķu tīkla attīstība    4
  Ilgtspējīgas aviācijas iniciatīvas    5
  Digitālā transformācija un klientu pieredzes uzlabošana    5
  Mārketinga un zīmola stiprināšana    5
  Nepieciešamie resursi attīstības ideju realizēšanai    5
  Latvijas Balzāms    6
  Stratēģiskie virzieni    6
  Misija, vīzija, vērtības    6
  Uzņēmuma attīstības iespējas    7
  Eksporta paplašināšana un starptautiskās klātbūtnes stiprināšana    7
  Ilgtspējas un ražošanas efektivitātes iniciatīvas    7
  Mārketinga un zīmola veidošana    7
  Nepieciešamie resursi attīstības ideju realizēšanai    7
  Madara Cosmetics    8
  Dabiskā kosmētika un ilgtspējība    8
  Stratēģiskie virzieni    8
  Uzņēmuma attīstības iespējas    8
  Starptautiskā paplašināšanās    8
  Produktu klāsta paplašināšana un inovācijas.    8
  Mārketinga un zīmola attīstība    9
  Nepieciešamie resursi attīstības ideju realizēšanai    9
  Secinājumi    10
Extract

Latvijā, tāpat kā citur pasaulē ir daudz atpazīstamu un populāru zīmolu, kas reprezentē valsts tirgu. Vieni no Latvijas TOP zīmoliem ir Baltijā vadošā aviokompānija - AirBaltic, tradicionālo alkoholisko dzērienu ražotājs - Latvijas Balzams un dabiskās kosmētikas ražotājs - Madara Cosmetics. Šie uzņēmumi darbojās dažādās nozarēs, bet ir vieni no nozīmīgākajiem tajās. Uzņēmumi izceļas starp citiem ar savām inovāciju un ilgtspējības pieejām..
AirBaltic ir nacionālais aviokompānija, kas ne tikai nodrošina regulārus lidojumus, bet arī kalpo kā Latvijas vārds pasaulē, veicinot tūrisma attīstību un ekonomisko izaugsmi. Latvijas Balzāms ir pazīstams ar savu izcilību alkoholisko dzērienu ražošanā, piedāvājot unikālas receptes un augstas kvalitātes produktus, kas ir nostiprinājuši Latvijas vārdu starptautiskajā dzērienu tirgū. Madara Cosmetics ir vadošais kosmētikas ražotājs, kas specializējas dabiskos un organiskos produktos, apvienojot modernās tehnoloģijas ar ilgtspējīgu attīstību.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register