Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,48 (12%)
Discounted price*:
3,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:210190
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2012.g. - 2012.g.
Extract

2012. gada 3. oktobrī
Nedēļas tēma. Rudens mežā
Apakštēma. Rudens koks
Mērķis: Rosināt interesi un bagātināt pieredzi par rudeni.
Dominante. Iepazīstināšana ar dabu
Pakārtotie darbības veidi: Runas attīstība, veidošana.
Uzdevumi:
1. Rosināt bērnus vērot izmaiņas dabā, iestājoties rudenim.
2. Turpināt veidot priekšstatus par meža dzīvnieku dzīvi, to pārvietošanos, barību un to pielāgošanos gadalaikam.
3. Papildināt vārdu krājumu ar koku nosaukumiem: bērzs, kļava, ozols, kastaņa.
4. Vingrināties veidot koku plaknē no plastilīna, papildināt to ar krāsainām plastilīna lapiņām.
Izmantotie materiāli: Mīkstā rotaļlieta, dabas kalendārs, koku lapas, zīles, kastaņi, plastilīns, paliktņi, pirkstiņrotaļa „Rudenī”.
Pašanalīze.
Uzdevumi tika izvirzīti saistībā ar bērnu attīstību un iepriekšējo pieredzi. Rotaļnodarbības saturs, struktūra atbilda izvirzītajiem uzdevumiem.
Bērniem no rīta grupiņā bija pieejamas dažādas grāmatiņas par rudeni (meža dzīvnieki, rudens veltes utt.). Dabas centrā bija noliktas krāsainas koku lapas, kastaņi, ozolzīles. Bērni ar tām varēja brīvi spēlēties. Bērni rotaļnodarbībai tika noskaņoti ar rīta apļa un pirkstiņrotaļas palīdzību.
Mācību saturs tika pasniegts ar stāstījuma, demonstrējuma un pārrunu metodi. Bērni bija ieinteresēti, dalījās savos viedokļos.
Strādāju ar visiem bērniem kopā. Kad sākām darbu ar plastilīnu, stāstīju uzdevumus pa posmam. Ja kādam bija nepieciešama palīdzība, pievērsos bērnam individuāli. Veicot darbu ar plastilīnu, bērni strādāja patstāvīgi. Vērtējums bērniem tika pateikts pēc veidošanas darba pabeigšanas.
Grupā valdīja labestīga atmosfēra – gan starp bērniem, gan starp mani un bērniem. Atgriezeniskā saite bija novērojama beigās, kad pārrunājām, kurā tad gadalaikā ir tādi koki, kā tikko veidojām no plastilīna.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,08 €
Work pack Nr. 1332131
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalifikācijas prakse pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/210190

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register