Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690897
 
Evaluation:
Published: 13.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  SIA”FEHU” VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Pamatinformācija par organizāciju un tās vēsturi    5
1.2.  SIA „Fehu” iekšējās vides analīze    6
1.2.1.  Organizācijas misija un mērķi    6
1.2.2.  Organizācijas struktūra, vadība un personāls    7
1.2.3.  Organizācijas iekšējā komunikācija    8
1.2.4.  Prakses vietas organizācijas kultūra    9
1.2.5.  SIA „Fehu” produkti un pakalpojumi    10
1.3.  Organizācijas ārējās vides analīze    11
1.3.1.  Mērķauditorija    11
1.3.2.  Konkurenti un sadarbības partneri    11
1.3.3.  Organizācijas ārējā komunikācija    12
1.3.4.  Netieši ietekmējošie ārējās vides faktori    13
1.4.  Organizācijas SVID analīze    13
2.  IZSTĀDES „EXPO BEAUTY 2014” PROJEKTA ANALĪZE    15
2.1.  Projekta vispārējs raksturojums    15
2.2.  Projekta komandas raksturojums    17
2.3.  Projekta mērķauditorijas un dalībnieku raksturojums    18
2.4.  Plānotās aktivitātes un īstenošanas plāns    19
2.5.  Projekta budžets un finansējuma avoti    22
2.6.  Projekta SVID analīze    23
2.7.  Projekta uzraudzības sistēma un rezultāti    24
  SECINĀJUMI    25
  PRIEKŠLIKUMI    26
  KVALIFIKĀCIJAS DARBA SAGATAVOŠANAS INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
  GRAFISKĀ DAĻA    31
Extract

SECINĀJUMI
1. SIA „Fehu” pieder divi zīmoli, tāpēc uzņēmums darbojas divos dažādos virzienos.
2. SIA „Fehu” zīmols „Latvian Real Estate Gallery” ir vienīgais informācijas centrs nekustamā īpašuma jomā, tādejādi piesaistot gan Eiropas, gan NVS valstu sadarbības partnerus.
3. Organizācija nodarbojas noteiktā sfērā, tādēļ pakalpojumu kvalitātes radīšanai ir piesaistīti labākie sava amata speciālisti.
4. Kompānijas birojā ir neliels darbinieku skaits, tāpēc veiksmīgai projektu realizēšanai tiek piesaistīti speciālisti no citiem uzņēmumiem un brīvprātīgie.
5. Firmas personāls komunikācijai izmanto visus iespējamos saziņas līdzekļus (e-pastus, telefonu svanus, tele-konferences, sapulces). Šāda veida komunikācija nodrošina aktīvu informācijas apmaiņu.
6. Uzņēmums piedāvā inovatīvus risinājumus, tādejādi piesaistot jaunus un jau esošus klientus.
7. . SIA „Fehu” ir Latvijas vadošā kompānija izstāžu, konferenču, semināru un prezentāciju plānošanā, izstrādē un organizācijā, tādēļ kompānijai ir liels skaits konkurentu.
8. Uzņēmuma darbību būtiski var ietekmēt politiskie un ekonomiskie faktori, tāpēc uzņēmuma darbinieki uzmanīgi seko izmaiņām gan likumdošanā, gan potenciālajā tirgū.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register