Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:262956
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Banku sektora analīze    5
1.1.  Banku sektora raksturojums    5
1.2.  Mārketinga aktivitātes banku sektorā    7
2.  AS “SEB banka” raksturojums    10
2.1.  Vispārējs raksturojums    10
2.2.  AS “SEB banka” loma banku sektorā    11
2.3.  Mārketinga pasākumi AS “SEB banka”    11
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    16
Extract

Secinājumi
Iepazīstot Latvijas banku sektoru, pieejamos literatūras avotus par mārketinga aktivitātēm, kā arī izpētot un novērtējot AS “SEB banka” mārketinga aktivitātes, tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Latvijas banku sektora aktīvi un banku peļņa samazinās kopš 2016.gada, kam par iemeslu ir ko ir ietekmējusi ārvalstu klientu (nerezidentu) apkalpošanas biznesa samazinājums, dēļ pastiprinātās cīņas ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu.
2. Mārketinga stratēģijas izvēli ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori. Iekšējie faktori, kas ietekmē uzņēmuma mārketinga stratēģiju ir uzņēmuma mērķi vērtības un kultūra, personāls, pieejamie resursi, savukārt ārējie faktori – klientu/patērētāju vēlmju un vajadzību izmaiņas, konkurence, ekonomikas attīstība konkrētajā reģionā un pasaulē un politika.
3. Atkarībā no uzņēmuma izvēlētās un izveidotās mārketinga stratēģijas, tiek izveidota mārketinga pasākumu programma.
4. Vairākkārtējie, īpaši ikgadējie pasākumi ir daļa no uzņēmuma ikgadējās mārketinga stratēģijas, ko var attiecināt arī uz pētāmo objektu AS “SEB banka”.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/262956

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register