Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409537
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Riga Airport Commercial Development” raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma darbības forma un tā izveidošanas vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozarē    4
1.3.  Normatīvie akti, kas reglamentē RACD A/S darbu    5
2.  RACD A/S iekšējās vides elementi    6
1.1.  Organizatoriskā struktūra    6
1.2.  Informācijas apmaiņas sistēma    9
1.3.  Vadīšanas, kontroles un lēmumu pieņemšanas procedūras    9
1.4.  Konkurentu analīze un SVID analīze    11
3.  Personāla skaita un sastāva raksturojums    13
4.  Personāla vadības procesu apraksts    15
4.1.  Personāla vadības politika un vieta uzņēmuma struktūrā    15
4.2.  Personāla uzskaites sistēma    16
4.3.  Personāla veidošana    17
4.4.  Jauno darbinieku adaptācija    18
4.5.  Personāla apmācības varianti    18
4.6.  Darbinieku motivēšanas paņēmieni    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantoto literatūru un avotu saraksts    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi un priekšlikumi tika izdarīti pamatojoties uz autora veikto pētījumu par A/S „Riga Airport Commercial Development” personāla vadību.
Secinājumi:
1. „Riga Airport Commercial Development” ir meitas uzņēmums Turcijas uzņēmumam ATU Turizm Isletmeciligi, kas dibināts kā akciju sabiedrība korporatīva līmeņa partnerībā ar TAV Airports Holding, Unifree Duty Free, Gebr. Heinemann, un pastāv cieša atkarība no tiem.
2. Uzņēmumā nav izstrādāts dokuments, kur atspoguļota personāla politika. Vadība notiek izvērtējot pašreizējo situāciju uzņēmumā.
3. Darbinieki tiek motivēti, bet lielāku daļu tā saucamo „bonusu” vairs neuztver kā papildus labumus, tādēļ tie ir zaudējuši efektivitāti.
4. Tiek radītas iespējas izglītoties no mātes uzņēmuma puses pa produktu kategorijām.
5. Ļoti ilgi jāgaida darbinieku ierosinātas izmaiņas darba jautājumos.
6. Rētas sapulces ar vadību. Cilvēku viedoklis netiek uzklausīts.
7. Neskatoties uz lielo apmācību skaitu, darbinieki nevar pilnībā izmantot šīs zināšanas.

Priekšlikumi:
1. Nepieciešama varas deleģēšana un pilnvaru izsniegšana Latvijas vadībai personāla vadības jautājumos. Lai varētu patstāvīgi pieņemt lēmumus.
2. Uzņēmuma cilvēkresursu departamentam jāizveido atsevišķo dokumentu, kur būs atspoguļotas galvenie uzņēmuma personāla politikas kritēriji.
3. Jāizveido nemateriālās motivēšanas programma.
4. Izveidot 6 mēnešu vai 1 gada personāla apmaiņas programmu starp kādu no partneru uzņēmumiem un Latvijas filiāles personālu. Tādā veidā paaugstināt darbinieku sapratni par darbības nozari un uzņēmuma specifiku, iedot iespēju pielietot savas zināšanas.
5. Reizi mēnesī veidot darbinieku aptauju darba uzlabošanas jautājumos.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1361623
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register