Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668729
 
Evaluation:
Published: 16.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums, darbība, vēsture    4
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma vides analīze    8
3.1.  Iekšējās vides analīze    8
3.2.  Ārējās vides analīze    10
3.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    10
3.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    13
3.3.  SVID analīze    16
4.  Ekonomiskās darbības rādītāju analīze    18
4.1.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    18
4.2.  Likviditātes rādītāji    20
4.3.  Rentabilitātes rādītāji    21
4.4.  Aktivitātes rādītāji    22
4.5.  Maksātspējas rādītāji    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

2010. gadā SIA „X” uzņēmuma nodrošināšana ar pašu līdzekļiem ir -0.1507402, bet 2011. gadā ir -0.4535346.
Abos gados koeficienti ir negatīvi, un tas nozīmē, ka visi uzņēmuma pašu līdzekļi tiek ieguldīti ilgtermiņa ieguldījumos un uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu vidū ir tikai kreditoru līdzekļi.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Iepazīstoties ar uzņēmumu var secināt, ka SIA „X” konditorejā, kulinārijā, mazumtirdzniecībā, gaļas pārstrādē ir vadošais uzņēmums Jēkabpilī.
2. SIA „X” uzņēmumā ir decentralizētā organizācija, kur lēmumu pieņemšana sadalīta pa dažādām apakšvienībām un lēmumu pieņemšana notiek ātrāk un precīzāk.
3. Spēcīgākie konkurenti SIA”X” jāmin SIA „A” un SIA „B”.
4. Šobrīd valstī ir nestabila, uzņēmējdarbību neveicinoša situācija.
5. Uzņēmumam grūtības sagādā pieprasījuma prognozēšana un produktu īsais uzglabāšanas termiņš.
6. Cenu pieaugums izejmateriāliem un energoresursiem negatīvi ietekmē uzņēmuma darbību neļaujot ilgtermiņā prognozēt ieņēmumus.
7. Attīstīt uzņēmuma logo, simbolus un raksturīgo iepakojumu – visus marketinga elementus, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību un konkurētspēju.
8. Popularizēt produkta izmantošanu ikdienā.
9. Turpināt veikt pircēju piesaistīšanas akcijas.
10. Attīstīt saikni ar piegādātājiem, analizēt un sekot līdzi to attīstības dinamikai un realizētajai politikai.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register