Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:839989
 
Evaluation:
Published: 25.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums    5
1.2.  SA speciālista pienākumu un tiesību raksturojums    6
2.  CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANA, PLĀNOŠANA UN KONTROLE    9
2.1.  Darba aizsardzības un darba tiesisko attiecību normatīvio aktu raksturojums Latvijā    9
2.2.  Darba aizsardzības organizēšana prakses vietā    10
2.3.  Vides aizsardzības principi Latvijā    11
2.4.  Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvo aktu raksturojums Latvijā/to dokomentācija prakses vietā    12
2.5.  Evakuācijas pasākumu organizēšana prakses vietā    13
3.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    14
3.1.  Ārējās komunikācijas metožu un līdzekļu raksturojums    14
3.2.  Ārējās komunikācijas mērķauditorijas un mērķu raksturojums    15
3.3.  Mediju komunikācija    16
3.2.1.  Latviešu un krievu mediju raksturojums    17
3.2.2.  Nacionālo un reģionālo mediju raksturojums    17
3.4.  Mediju saraksts    18
3.5.  Preses monitoringa un klipinga analīze    18
3.6.  Prezentācija un faktu lapa    19
3.7.  Preses relīzes izstrādes pamatprincipi    20
3.8.  Ārējā komunikācija e-vidē    22
3.9.  Ārējās komunikācijas veidi    23
4.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    24
4.1.  Iekšējās komunikācijas līdzekļu un metožu raksturojums    24
4.2.  Prakses vietas iekšējās komunikācijas e- vidē raksturojums    25
4.3.  Sapulces, sēdes un prāta vētras raksturojums – mērķis, dalībnieki, norise    25
4.4.  Citi iekšējie komunikācijas veidi    26
5.  ŽURNĀLISTIKAS INTERVIJAS VEIDU RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    27
5.1.  Gatavās intervijas analīze    28
5.2.  Pastāvīgi veiktā intervija    28
5.3.  Pastāvīgi veiktās intervijas analīze    29
  SECINĀJUMI    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
  BIOGRĀFIJISKAIS RARAKSTS    32
  PIELIKUMS    35
Extract

SECINĀJUMI
1. Darba autors uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši šajā uzņēmumā (SIA „Comperio”) un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autors iguvis daudz praktisko zināšanu, kā arī papildinājis līdz šim iegūtās teorētiskās zināšanas augstākās izglītības iestādē Alberta Koledža. Uzņēmuma darbinieki ir profesionāļi savā jomā.
2. SA speciālistam, kas strādā sabiedrisko attiecību aģentūrā, jābūt kompetentam dažādās jomās, jāprot aizstāvēt savs viedoklis. SA speciālistam ir jāpiemīt labām rakstīšanas, komunicēšanas prasmēm, jāprot plānot savs darba laiks.
3. Jebkuram darba devējam, nodibinot darba tiesiskās attiecības ar darbiniekiem, jāievēro Latvijas Republikā spēkā esošie normatīvie akti, kas reglamentē darba tiesisko attiecību jautājumus. Darbiniekiem ir jāievēro visi noteikumi, lai justos droši un pasargāti darbavietā.
4. Ārējā komunikācija ir ļoti būtiska jebkuram uzņēmumam. Ārējai komunikācijai divvirzienu saite, kas ļauj komunicēt ar sabiedrību, iegūt tās viedokļus un informēt to par jaunāko un aktuālāko informāciju.
5. Iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā. Uzņēmuma reputācijas pamatakmens ir sakārtota iekšējā komunikācija. Uzņēmumu vadošā personāla raksturīga kļūda, veidojot firmas tēlu, ir lielu uzmanību pievērst ārējai komunikācijai, piemirstot par darbiniekiem, kam ir svarīgākā loma uzņēmuma reputācijas veidošanā.
6. Komunikācija ar medijiem pārsvarā notiek ar interneta starpniecību. Tas ir ērts un ātrs veids, lai komunicētu un nosūtītu dokumentus. Šajā laikmetā bez interneta strādāt ir gandrīz neiespējami.

Priekšlikumi
1. SIA „Comperio” jāizveido konti sociālajos tīklos, piemēram, draugiem.lv, facebook.com un twitter.com, lai varētu nodot aktuālāko informāciju plašākai sabiedrības daļa.
2. Mājas lapā jāpievieno sadaļa, kurā iespējams apskatīt karti ar precīzu biroja atrašanās vietu, lai biroju būtu vieglāk atrast tiem cilvēkiem, kas nepārzin Rīgu.
3. Organizācijai jāizveido sava faktu lapa, jo tā ir svarīga organizācijas reklāmas sastāvdaļa.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register