Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:866514
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prakses atskaite SIA”Ekspreskafē”    3
1.  SIA „Ekspreskafē” apraksts    4
  Uzņēmuma vēsture    4
  Uzņēmuma struktūra    4
2.  Personāla mainība, tās problemātika un iemesli    6
3.  SIA „Ekspreskafē” personāla meklēšanas, atlases un izvēles procesa raksturojums un izpēte    10
  Secinājumi un ieteikumi    17
Extract

Prakses atskaites darba mērķis – izzināt darbinieku meklēšanas, atlases un izvēles metožu pielietojumu un darbības pilnveides iespējas uzņēmumā SIA „Ekspreskafē”.
Ar darba mērķi saistīti šādi uzdevumi:
1. Teorētiski analizēt personāla meklēšanas, atlases un izvēles būtiskākos komponentus;
2. Izpētīt personāla meklēšanas, atlases un izvēles izmantošanu un specifiku uzņēmumā „Ekspreskafē”;
3. Izstrādāt ieteikumus un rekomendācijas darbinieku meklēšanas, atlases un izvēles metožu izmantošanai un uzlabošanai SIA „Ekspreskafē”.
Prakses uzdevumu izvēlējos tādēļ, ka šajā ātrās ēdināšanas uzņēmumā „Ekspreskafē” darbinieku mainība ir ļoti aktuāla un pat liela problēma uzņēmuma funkcionēšanā. Man šķita svarīgi noskaidrot, ko tad īsti būtu jāzina un jāņem vērā tiem, kas ir izvēles priekšā – kādus paņēmienus un metodes izvēlēties darba devējam, lai noskaidrotu piemērotāko darbinieku vakantajai vietai, tāpat ko šiem paņēmieniem un metodēm būtu jāzina potenciālajam darbiniekam, lai sasniegtu savu mērķi – iegūtu sev vēlamo darbu.

1. SIA “Ekspreskafē” apraksts.
SIA “Ekspreskafē”, ir ātrās ēdināšanas uzņēmums, kura darbība notiek divās kafejnīcās – universālveikalā “Centrs” un tirdzniecības centrā “Mols”. SIA “Ekspreskafē” bija SIA “Narvesen Baltija “ meitas uzņēmums, taču vienota biznesa stratēģija un darbības koncepts ir saglabājies.

1.1. Uzņēmuma vēsture.
SIA “Narvesen Baltija” aizsākumi meklējami 1884. gadā, kad Norvēģijā tika atvērts pirmais Narvesen kiosks. Kopš tā laika Narvesen grupa ir vadošā mazumtirdzniecības, vairumtirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas kompānija Skandināvijā. Baltijas valstīs uzņēmums SIA “Narvesen Baltija” tika nodibināts 1997. gada rudenī. Kompānijai Latvijā pieder preses un preču tirdzniecības kioski, kā arī parfimērijas veikali un ātrās ēdināšanas tipa restorāni Rīgā. Pirmā kafejnīca Latvijā tika atvērta 1997.gada 4.decembrī universālveikalā “Centrs”, pēc tam tirdzniecības centrā “Mols” 1998.gada 13.augustā. Uzņēmums izvēlējās tajā laikā jaunos tirdzniecības centrus, kur izveidot savas kafejnīcas – CafeXpress, tādā veidā piedāvājot savu produkciju tur, kur ir cilvēki.

1.2. Uzņēmuma struktūra.
Uzņēmumā strādā 26 darbinieki – direktore un katrā kafejnīcā 12 –13 darbinieki. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1122691
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register