Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,26 (13%)
Discounted price*:
1,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:854191
Evaluation:
Published: 31.07.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Nosaukums, atrašānās vieta, vēsture    3
1.2.  Darbības veids un tā apraksts    3
1.3.  Vispārējais vides apraksts    3
2.  Uzņēmuma piedāvājums    3
2.1.  Produktu piedāvājums un to apraksts    3
2.2.  Uzņēmuma pamatproduktu un papildproduktu raksturojums    3
3.  Tirgus izpēte    4
3.  SWID analīze    4
4.  Cenu politika    5
4.1.  Cenu noteikšanas process, metodes uzņēmumā    5
4.2.  Faktori, kas ietekmē cenu veidošanos:    5
4.3.  Cenu atbilstība uzņēmuma pārstāvētajam tirgus segmentam    5
5.  Konkurences raksturojums    6
5.3.  Konkurences metodes, ko izmanto uzņēmums savā darbībā – cenu un ārpuscenu konkurence, tiešā un netiešā konkurence    7
6.  Uzņēmuma produkta virzība tirgū    7
6.1.  Pārdošanas veidi, ko izmanto uzņēmums    7
6.2.  Reklāmas veidu izmantošana    7
6.3.  Priekšlikums reklāmas izmantošanai produkta lielākai atpazīstamībai un virzībai    8
7.  Jauna produktu piedāvājums vai pilnveidošana    8
Extract

Secinājumi
1.Apkalpošanas nozarē pētot tirgus situāciju un konkurentus, sapratu, ka katram viesu namam vai viesnīcai ir ļoti svarīga atrašānās vieta un piedāvajumu klāsts, lai viesis iegriestos tieši Tavā darbavietā.
2. Skolā gūtās zināšanas arī tika pielietotas, lai varētu sastādīt SWID analīzi.
3. Ļoti liela nozīme ir reklāmām, kuras reklamē uzņēmumu tajam tirgus segmentam, kurš ir vispieprasītākais sezonas laikā, proti, tūristiem. Uzņēmumā, kur praksējos, laba reklāma tieši restorānam, bija šosejas malā novietotie, 2 metru augstie galda instrumenti. Liela koka karote un dakšiņa.
4. Tieši piejūras viesu namos ir ļoti izjūtama sezonalitāte, jo vasaras mēnešos ļaudis apmeklē šādas vietas, lai pavadītu laiku pie jūras sauļojoties, vai nodarbojoties ar sporta aktivitātēm.
5. Uzņēmumā kurā praksējos, ir grūti radīt jaunu produktu, jo jauna produkta radīšana un uzturēšana, maksā naudu, tādēļ nestabilitātes dēļ, līdzekļus ieekonomējot, jauni pakalpojumi netiek īpaši attīstīti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,53 €
Work pack Nr. 1348976
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/854191

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register