Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755246
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas Monika Centrum hotels raksturojums    4
2.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to specifika    5
2.1.  Numuri    5
2.2.  Papildus pakalpojumi    5
2.3.  Konferences    6
2.4.  Ēdināšana    7
3.  Personāla raksturojums    8
4.  Uzņēmuma klienti    9
5.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    10
6.  Profesionālais un personīgais ieguvums prakses laikā    11
7.  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikumi    14
Extract

7. Secinājumi un priekšlikumi
Monika Centrum Hotels ir privāta četrzvaigžņu viesnīca, kas galvenokārt ir biznesa klases viesnīca. Numuru aprīkojumā savienots mūsdienīgais ar senatnīgo. Daudzus viesus piesaista tieši neogotikas stila ēka.
Viesnīcai ir unikāla atrašanās vieta, tāpēc tā spēj pietiekami labi konkutēt ar citām viesnīcām. Cenu līmenis, manuprāt, atbilst kvalitātei un ir atbilstošs Latvijas tirgum.
Tā kā viesnīca ir sertificēta un atkārtotu pārbaudi veic ik gadu, darbiniekiem un vadībai ir stimuls censties un uzturēt viesnīcu īpašā kārtībā, lai nesaņemtu zemāku novērtējumu kā iepriekš, bet turpinātu izauksmi un attīstību.
Jau vairākus gadus viesnīca sadarbojas ar vieniem un tiem pašiem piegādātājiem, jo tie nekad nepieviļ ar savu kvalitāti.
Restorāna telpas nav īpaši ērtā pozīcijā – tās ir pagrabstāvā, tomēr tas netraucē ēdiena kvalitātei un augstajam apkalpošanas līmenim.
Personāls vienmēr rūpīgi veic darba pienākumus, ir gatavs atbildēt uz jautājumiem, un katrs viesu apkalpošanas dienests ir zinošs savā jomā.
Uzskatu, ka šādā veidolā un tēlā viesnīca ir pietiekami augstā līmenī, tomēr, man ir vairāki priekšlikumi, kas iespējams varētu uzlabot viesnīcas produkta kvalitāti:
• Apartamentu numuros dažas mēbeles ir daudz nolietotākas kā, piemēram, parastajos numuros, tādēl ieteiktu nomainīt atsevišķas koka mēbeles pret mirdzošākām un jaunākām.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register