Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253049
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbīas forma un darbības veidi    4
2.  Uzņēmuma mārketinga darbība    6
2.1.  Uzņēmuma produktu portfelis    6
2.2.  Uzņēmuma cenu politika    8
2.3.  uzņēmuma sadales sistēma    9
2.4.  mārketinga stratēģija    10
3.  Uzņēmuma finanšu darbības analīze    12
3.1.  Peļņas struktūras un dinamikas analīze    12
3.2.  Uzņēmuma bankrota diagnostika    16
3.3.  Priekšlikumi finanšu situācijas uzlabošanai    18
4.  Uzņēmuma ārējā vide    19
4.1.  Konkurentu analīze    19
4.2.  Sadarbības partneru izvēles kritēriju analīze    21
4.3.  netieši ietekmējošas ārējās vides faktoru iedarbības analīze    23
5.  Uzņēmuma konkurētspēja    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas prakses laikā darba autoram radās sekojoši secinājumi:
1. Laika posmā no 2011.gada līdz 2015.gadam uzņēmuma darbinieku skaits ir samazinājies no 26 darbiniekiem līdz 18 darbiniekiem, un izvērtējot uzņēmuma personāla struktūru, tika secināts, ka uzņēmuma ir piecas struktūrvienības, bet uzņēmuma nav darbinieka, kurš atbildētu par sociālo tīklu administrēšanu un uzņēmuma tēla veidošanu sabiedrības acīs.
2. Veicot uzņēmuma produktu portfeļa un mārketinga stratēģijas analīzi, darba autors konstatēja, ka uzņēmums savu produkciju realizē, izmantojot uzņēmuma veikalus un internetveikalu uzņēmuma mājaslapā.
3. Visos pārskata gados uzņēmuma izdevumi pārsniedz uzņēmuma ieņēmumus, bet 2015.gadā situācija ir uzlabojusies salīdzinājumā ar 2014.gadu ~2 reizes.
4. Uzņēmuma pārdošanas izmaksu īpatsvars izdevumu struktūra visos pārskata gados pārsniedz 50% un šīs ir lielākās uzņēmuma izmaksas.
5. 2015.gadā salīdzinājumā ar 2014.gadu pieaug uzņēmuma kopējo saistību apjoms, kā arī samazinās pašu kapitāla apjoms, tādējādi uzņēmumam pieaug atkarībā no aizņemtā kapitāla.
6. Izvērtējot konkurences analīzes rezultātus, tika secināts ,ka uz doto brīdi galvenais uzņēmuma konkurents Liepājā ir SIA “Sinerta Latvija”, kurš specializējās uz biroja tehniku, bet ņemot vērā, ka uzņēmuma lielums, un attiecīgi kapacitāte nav liela, tad nopietnus draudus uzņēmums nespēj radīt. Pārējie divi uzņēmumi, kuri ir analizēti, kā savu darbības veidu ir norādījuši biroja tehnikas tirdzniecību, bet uz doto brīdi, kā liecina informācija uzņēmuma mājaslapa, netirgo šāda veida preces, un tādējādi pat ja viņi vēlēsies sākt tirgot, viņiem var rasties zināmas problēmas ieejot tirgū

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register