Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:685793
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kura uzņēmums darbojas    4
1.1.  AS “Parex banka” izvelētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta    4
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozare, kura uzņēmums darbojas    4
1.3.  Uzņēmuma darbību ārējos tirgos, ES ietekmi uzņēmuma un nozares attīstība    6
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējas vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    7
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to lomu uzņēmuma attīstībā    9
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie radītāji    10
2.  Uzņēmuma vadība    11
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    11
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    12
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmuma    15
2.4.  Pielietotas optimizācijas un kalendāras plānošanas metodes uzņēmuma    16
2.5.  Stratēģiskās vadīšanas process uzņēmumā    17
2.6.  Investīciju virzieni un efektivitāte uzņēmumā    19
2.7.  Uzņēmuma realizētie projekti    21
2.8.  Uzņēmuma kontroles vide    24
2.9.  Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā    26
2.10.  Uzņēmuma izejvielu, materiālu piegādātāji, transporta veidi    27
3.  Personāla vadība uzņēmuma    28
3.1.  Strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs un tās problēmas    28
3.2.  Personāla politika uzņēmumā    28
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas    29
3.4.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas    30
3.5.  Personāla motivācijas politika    30
3.6.  Darba līguma noslēgšana    30
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    32
4.1.  Mārketinga vide    32
4.2.  Uzņēmuma marketinga galvenos elementi (produkts, cena, vieta, veicināšana)    34
2.1.1  Produkts    34
4.3.  Tirgus segments    36
4.4.  Produktu pozicionēšana    37
4.5.  Produktu un pakalpojumu dzīves cikls, jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū    37
4.6.  Tirgus izpētes process un metodes    38
4.7.  Saskarsmes stratēģija bankā, saskarsmes procesa elementu pielietojums    39
4.8.  Darbības sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    40
4.9.  Produkcijas realizācijas kanāli, to izvēles pamatojums    41
5.  Uzņēmuma darbības radītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    43
5.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    43
5.2.  Ārējie finansēšanas avoti    43
5.3.  Uzņēmuma maksātie nodokļi, nodevas un obligātas iemaksas    44
  Secinājumi    46
  Priekšlikumi    48
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    47
Extract

AS „Parex banka” tika reģistrēta Rīgā, 1992. gada 14. maijā kā akciju sabiedrība un ir viena no lielākajām un pieredzes bagātākajām finanšu institūcijām ar vietējo kapitālu Latvijā. Tā saviem klientiem piedāvā integrētus banku pakalpojumus gan Latvijā, gan ārpus tās robežām. Parex grupas uzņēmumi darbojas banku, finanšu, līzinga, dzīvības apdrošināšanas un aktīvu pārvaldīšanas segmentos Pārdzīvojusi divas banku sektora krīzes 1995.gada un 1998.gadā, banka kļuva par Latvijas banku sektora līderi, uzrādot labākos rezultātus starp Latvijas komercbankām1.
2008.gada 5.decembrī par Parex bankas 85,14% akciju turētāju kļuva valsts banka Latvijas Hipotēku un zemes banka. Savukārt 2009. gada 24. februārī Latvijas valdība pieņēma lēmumu par valstij piederošo bankas akciju nodošanu Privatizācijas aģentūras turējumā2.
AS „Parex banka” centrālā pārvalde atrodas Rīgā, Smilšu iela 3. Bankai ir 23 filiāles, no tām 3 ārvalstu filiāles, 6 norēķinu grupas, 56 klientu apkalpošanas centri Rīgā un visā Latvijā, ka arī ir 8 pārstāvniecības, meitas uzņēmumi 14 pasaules valstīs, tajā skaitā filiāles Berlīnē, Stokholmā un Tallinā, meitas banka AP Anlage und Privatbank AG Šveicē un Parex Bankas Lietuvā3.
Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozare, kura uzņēmums darbojas
Parex bankas darbība ir orientēta uz privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanu, privātbaņķieru pakalpojumu sniegšanu, aktīvu pārvaldīšanu, investīcijām, noguldījumiem, kreditēšanas pakalpojumu sniegšanu privātpersonām un juridiskām personām, kā arī biznesa operāciju apkalpošanu Latvijā un ārpus tās robežām4.
Parex banka pārdzīvojusi divas banku sektora krīzes 1995.gada un 1998.gadā, banka kļuva par Latvijas banku sektora līderi, uzrādot labākos rezultātus starp Latvijas komercbankām un saskaroties 2008.gadā ar krīzi bankai noteikta jauna valde, kuras galvenais uzdevums - stabilizēt bankas darbību un principi - komandas darbs; godīgas attiecības un patiesa informācija; augsti ētikas standarti, par ko ir augsti cienīta no darbinieku puses.
Parex bankai, pateicoties jaunajai valdībai, izdevās pārliecināt gan Latvijas valdību, gan starptautiskās finanšu organizācijas, ka tai ir jāsniedz atbalsts jo bankai ir labas attīstības iespējas nākotnē. Šīs fakts norāda uz bankas vietu Latvijā un Latvijas ekonomikā.
8. novembrī 2008.gadā, valdība ārkārtas Ministru kabineta sēdē pieņēma lēmumu sniegt atbalstu AS “Parex bankai”. Šāds lēmums pieņemts, lai nodrošinātu Latvijas finanšu sistēmas stabilitāti kopumā. Bankas akcionāri vērsās pie valdības ar lūgumu sniegt valsts palīdzību, jo pēdējā mēneša laikā bija vērojama bankas aktīvu kvalitātes pazemināšanās, kas ietekmēja kapitāla pietiekamības un likviditātes rādītājus. Padziļinoties globālajai finanšu krīzei un Zviedrijas valdībai pieņemot lēmumu sniegt atbalstu savām bankām, kuru filiāles darbojas Latvijā, “Parex banka” nonāca nevienlīdzīgas konkurences situācijā5.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1120054
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register