Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,99
You save:
0,88 (11%)
Discounted price*:
7,11
Purchase
Add to Wish List
ID number:238138
Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

• Kas prakses laikā bija:
Interesants
Praksei tikko sākoties, man bija ļoti liela interese, kā patiesībā ir strādāt PII, jo teorija ir viens, bet prakse ir kaut, kas pavisam cits. Pirmajā nedēļā, kad es biju pie pašiem mazākajiem bērniem (1,5 – 3 g. v.), man bija interesanti pavērot, kā nodarbības un, kāds dienas ritms ir mazākajā grupiņā. Protams, man lielāka interese radās tad, kad es pati varēju iesaistīties šajā dienas ritmā un palīdzēt skolotājām. Vienīgais, man likās ne tik interesanti tas, ka bērniem šī nodarbība ilga, aptuveni 10 min un tad bērni pavadīja laiku spēlējoties.
Esot vecākās grupiņās, man bija interesanti, kā viņiem tiek vadītas nodarbības un kādas metodes izmanto, tāpēc es vairāk gaidīju, kad tikšu uz lielākajām grupiņām. Interesanti bija vērot to, ka katru reizi skolotājas cenšas bērniem piedāvāt, kaut ko jaunu, lai bērniem būtu interesantāk. Es ar prieku un lielu interesi iesaistījos nodarbību vadīšanā, palīdzēju bērniem saprast, kas jādara. Vel man interesanti bija tas, ka es kopā ar bērniem varēju doties ārā pastaigāties un spēlēties nojumītēs, bija interesanti vērot bērnus.

Būtisks
Pats būtiskākais man likās prakses laikā bija tas, ka man tika dota šī iespēja, piedalīties nodarbībās, palīdzēt skolotājām un bērniem. Manuprāt, ļoti būtiski ir tas, ka cilvēks var pats, kaut kur iesaistīties, jo tikai tad tev rodas šī nepieciešamā pieredze un skatījums uz visu pedagoģisko procesu. Ja, es būtu tikai sēdējusi un novērojusi, man tas nebūtu devis šo pieredzi, darīt , kaut ko pašai, tas jau nozīmē, man daudz. Man būtiski un svarīgi bija tas, ka skolotājas bija ļoti pretimnākošas un nekad neatteica man palīdzēt, kā arī labprāt dalījās savā pieredzē.

Profesionālā darbā noderīgs
Beidzoties šai praksei, manuprāt, profesionālajā darbā man noderīgs būs gandrīz viss, jo līdz šim man nebija nekādas personīgās pieredzes darbā ar bērniem. Noderīga visnotaļ ir šī iegūtā informācija, ko pastāstīja skolotājas, stāstot no savas pieredzes, kā ir bijis, kā arī viss tas, kam es izgāju cauri, jo līdz šim es tikai varēju lasīt teoriju vai klausīties, ko stāsta citi. Man ļoti patika tas, ka man tika dota šī iespēja iziet cauri visām bērnu vecuma grupiņām, jo vismaz tagad man ir priekšstats par to, kā tiek vadītas nodarbības katrā grupiņā, kā arī varu redzēt šo atšķirību.

• Kā vērtējat prakses kvalitāti kopumā?
Prakses kvalitāti kopumā, es vērtēju ļoti augstu, jo izņemot novērošanu, man tika dota iespēja iesaistīties nodarbībās, varēju palīdzēt bērniem veikt uzdevumus, kā arī palīdzēt skolotājām. Nekādu neskaidrību saistībā ar manu praksi nebija. Par, cik man katra diena atnesa, kaut ko jaunu un man vel nezināmu, un es varēju pati personīgi iesaistīties, praksi vērtēju kopumā augstu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prakses plāns. Novērošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/238138

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register