Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:907372
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    6
1.  ORGANIZĀCIJAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    7
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, misija, mērķis    7
1.2.  Vadītāja dominējoša loma un komunikācijas prasmes    8
1.3.  Uzņēmuma struktūra, darbinieki, personālā vadīšana un motivēšana    9
1.4.  Organizācijas kultūra    10
1.5.  Formālā komunikāciaja, tās kvalitāte    12
1.6.  Neformālā komunikācija, tās kvalitāte    13
1.7.  Lietišķā dokumentācija    14
2.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ VIDE    15
2.1.  Klienti    15
2.2.  Konkurenti    16
2.3.  Piegādātāji, sadarbības partneri    17
2.4.  Sabiedriskās organizācijas, mediji u.c. uzņēmumam nozīmīgi ārejie faktori    18
3.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    19
3.1.  Mājas lapa, sociālo mediju konti, blogi, komunikācijas kvalitāte un regularitāte    19
3.2.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību, ārējās reprezentācijas funkcija    21
3.3.  Komunikācija ar patērētājiem,klientiem    21
3.4.  Sadarbība ar medijiem, publicitātes kampaņas, preses konferences u.c.    22
3.5.  Reklāma    24
4.  PAPILDUS AKTIVITĀTES KULTŪRAS JOMĀ    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    27
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz iepazīšanās prakses rezultātiem, darba autore izvirzīja šādus secinājumus:
1. Communication Art ir radošais uzņēmums, kura darbības veids ir sabiedrisko attiecību un komunikāciju vadības pakalpojumi. Nodarbojas ar pasākuma organizēšanu, mūziķu menedžerēšanu un mārketingu, izņemot sporta un bērnu pasākumus.
2. Radošajā uzņēmumā patstāvīgie darbinieki ir divi – Vivita un Vivitas dvīņu māsa Evita. Pārējie darbinieki mainās pēc pasākuma vajadzībām. Uzņēmuma pamatstruktūra veido 7 darbinieki. Communication Art vadītājas Vivitas Leismanes dominējošā loma ir plānošana un organizēšana.
3. Radošajā uzņēmumā ir izveidojusies stipra formālā komunikācija, jo katru nedēļu tiek vienu reizi rīkotas darbinieku sapulces.
4. Uzņēmuma mājas lapai ir 6 sadaļas: Sākumlapa, Radošā komanda, Sadarbības partneri, Ko mēs piedāvājam, Atsauksmes un Kontakti, kura ir ērta un viegli pārredzama, ar visu nepieciešamo informāciju.
5. Pēc organizācijas ārējās komunikācijas izpētes autors secina, ka reklāmā netiek ieguldīti līdzekļi, jo sabiedrība tiek aktīvi uzrunāta caur Instagram un Facebook. Vērojot radošo uzņēmuma klientu klāstu, var secināt, ka „Communication ART” ir daudzveidīgs un dažādiem sabiedrības pārstāvjiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register