Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817423
 
Evaluation:
Published: 07.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1  Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi    4
1.2  Organizācijas darbības specifika    5
1.3  Mārketinga speciālista pienākumi darba vietā    7
ORGANIZĀCIJAS MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    8
2.1  Produktu/pakalpojumu raksturojums    8
2.2  Cenu veidošanas raksturojums    9
2.3  Organizācijas vieta un sadales kanālu raksturojums    10
2.4  Organizācijas kultūras raksturojums    11
2.5  Organizācijas klientu raksturojums    13
2.6  Organizācijas konkurentu raksturojums    14
2.7  Organizācijas piegādātāju/sadarbības partneru raksturojums    15
2.8  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums    16
2.9  SVID analīze    17
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ    19
3.1  Digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze    19
3.2  Digitālo mārketinga rīku raksturojums    24
3.3  Patstāvīgā darba analīze    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    29
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    30
Extract

Šī darba ietvaros darba autore Patrīcija Ķērpe apraksta savu prakses norisi, laika posmā no 2022. gada 4. jūnija līdz 2022. gada 31. augustam. Studiju prakses norises vieta uzņēmums – SIA “Catchsmart”. Prakses vadītāja Alberta koledžā ir Ilze Krūmiņa. Prakses vadītāja uzņēmumā ir Uļjana Belokrinicka, kas ir uzņēmuma “Catchsmart” biznesa attīstības vadītāja. Prakses atskaite sevī ietver informācijas tehnoloģiju nozares vispārējo raksturojumu un esošo nozares situāciju Latvijā, kā arī vispārējo uzņēmuma darbības raksturojumu, uzņēmuma darbības analīzi, secinājumus un priekšlikumus. Prakses atskaite ir struktūra ir sadalīta pa 4 nodaļām un 18 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras sarakstu un pielikumu daļām.
Studiju prakses mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma darba organizāciju, izzināt informācijas tehnoloģiju un mārketinga darbības pamatprincipus, jeb, kā mārketings darbojas informācijas tehnoloģiju uzņēmumā, izmantot autora jau esošās zināšanas praksē. Noteikti galvenais prakses mērķis un lielākais ieguvums bija gūt pieredzi mārketinga speciālista darbā. Studiju prakses laikā autors veica ar mārketinga speciālista darbu saistītus pienākumus, kuri studiju prakses atskaites ietvaros tiek aprakstīti sīkāk.
Studiju prakses atskaites sagatavošana ir sekundārais pētījums, kas sasitās ar jau esošas informācijas apkopošanu. Atskaites sagatavošanā tika izmantota vispārzinātniskās un kvantitatīvās pētniecības metodes kuras var raksturot, kā izziņas metodes, kas vienlaicīgi ir arī pētniecības metodes.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register