Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:790505
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    4
1.1.  Uzņēmuma SIA „NEO” raksturojums    4
1.2.  Uzņēmējdarbību reglamentējošie likumi    4
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    5
2.1.  SIA „NEO” organizatoriskā struktūra    5
2.2.  Uzņēmuma vadības stili    6
2.3.  Informācijas apmaiņa uzņēmumā    6
2.4.  Uzņēmuma vadītāju darba pienākumi    6
2.5.  Darbinieku atlases pamatprincipi    7
2.6.  Darba līgums un darba pienākumu apraksts    7
2.7.  Darbinieku motivēšana un profesionālā pilnveidošana    8
3.  Uzņēmuma SVID analīze un stratēģija    8
3.1.  Uzņēmuma stratēģiskais plāns    8
3.2.  SVID analīze    9
  Secinājumi un priekšlikumi    10
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „NEO” organizatoriskā struktūra ir pārdomāta un piemērota konkrētā uzņēmuma praktiskajai darbībai, tomēr mārketinga daļas izveidošana varētu būtiski paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju un ļautu ātrāk un sekmīgāk pielāgoties dažādām tirgus izmaiņām.
2. Uzņēmuma vadītāju izvēlētais demokrātiskais vadības stils rada darbiniekiem sajūtu, ka viņu darbs ir novērtēts un dod papildus motivāciju strādāt pēc iespējas kvalitatīvāk un uzņemties atbildību par saviem veicamajiem pienākumiem.
3. Darbinieku pieņemšana darbā, darba līgums un pienākumu apraksti ir objektīvi, taisnīgi un tiek noformēti atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
4. Darbinieku motivācijas uzturēšanai un veicināšanai SIA „NEO” vadītāji pievērš īpaši pastiprinātu uzmanību, līdz ar to uzņēmumā valda labvēlīgs psiholoģiskais mikroklimats un ir augsta darbinieku apmierinātība ar darba vidi kādā viņi pastāvīgi atrodas.
5. Lai SIA „NEO” turpmāk varētu veiksmīgi attīstīties, būtu nepieciešams veikt plašākas reklāmas kampaņas par atlaidēm, īpašajiem piedāvājumiem un akcijām, kā arī lielāku uzsvaru likt tieši uz uzņēmuma unikālajiem, atšķirīgajiem piedāvājumiem, tādējādi paaugstinot savu konkurētspēju tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register