Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,49 (11%)
Discounted price*:
4,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:243937
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2010.g. - 2012.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadītāja funkcijas    4
2.  Vadītājam nepieciešamās kompetences    6
3.  Attīstības virzieni    9
3.1.  Sarunu vadīšanas tehnika    9
3.2.  Motivācijas tehnika    11
3.3.  Vadīšanas stili    12
3.4.  Komandas veidošana    14
4.  Kā ģērbties vadītājam    15
5.  vadības stili Latvijas uzņēmēju vidū    16
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

3.4. Komandas veidošana
Grupu veidošanās pamatā ir vairāki faktori:
• Piederība – sociālās saskarsmes palielina darbinieku apmierinātību;
• Palīdzība – jebkuram darbiniekam vajadzētu būt iespējai lūgt ne tikai kolēģu, bet arī vadītāja palīdzību;
• Aizsardzība – grupas (arī arodbiedrības) tiek veidotas, lai cilvēki tiktu pasargāti no netīkamiem notikumiem un prasībām;
• Komunikācija un simpātijas – grupās cilvēki var atrasties tuvāk cilvēkiem, kuri tiem simpatizē;
Grupu veidošanai ir arī negatīvie aspekti – ja grupas ir par mazām, tad var pietūkt vajadzīgo viedokļu problēmu risināšanai. Bet ja grupas ir par lielu, tad var netikt uzklausīti pilnībā visi viedokļi. Optimālais grupas dalībnieku skaits 5 – 10 cilvēki. Darbojoties grupā bieži vien laiks tiek tērēts risinot pašsaprotamus jautājumus, bet sarežģītos atstāj uz vēlāku laiku. Ļoti reti dalībniekiem ir vienāds viedoklis konkrētos jautājumos, tādējādi daudz patērējot resursus (laiku un līdzekļus).
Faktori, kas ietekmē grupas darba efektivitāti:
• Grupas skaitliskais sastāvs – optimālais ir 5 – 10 cilvēki, šādā grupā lēmumus parasti pieņem precīzāk. Svarīgākā lieta ir dalībnieku mijiedarbība.
• Grupas kvalitatīvais sastāvs – grupā ir vajadzīgi tādi dalībnieki, kas „tver problēmu kopumā” un tādi, kas pievērš uzmanību detaļām.
• Saliedētība – saliedētā grupā ir augsts ražīgums, un mazāk konfliktu, neuzticēšanās.
• Spēja risināt konfliktus – viedokļu atšķirība uzlabo darba efektivitāti.
• Grupas locekļu status un lomas – dalībniekiem ar augstāku stāžu parasti ir lielāka ietekme uz lēmumu pieņemšanu nekā zemāk stāvošiem cilvēkiem. Darba efektivitāti arī nosaka grupas locekļu izturēšanās. (3)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,61 €
Work pack Nr. 1331696
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/243937

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register