Practice Reports
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze-
Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Analizēt uzņēmuma ārējo vidi, t.sk. | 4 |
1.1. | Prezentācijas | 4 |
1.2. | Vadītāja komunikācija ar sabiedrību | 4 |
1.3. | Komunikācijas ar patērētājiem | 5 |
1.4. | Mārketinga darbības stratēģija | 6 |
1.5. | Reklāmu, noieta stimulēšanu | 7 |
1.6. | Tiešā pārdošana | 8 |
1.7. | Sabiedriskās attiecības utt. | 8 |
2. | Analizēt uzņēmuma iekšējo vidi, t.sk | 9 |
2.1. | Uzņēmuma nodibināšanas mērķis | 9 |
2.2. | Vadītāja komunikāciju prasme | 9 |
2.3. | Darbinieki, personāla vadīšana | 10 |
2.4. | Kultūra | 11 |
2.5. | Sapulces, semināri | 11 |
2.6. | Lietišķā dokumentācija | 12 |
2.7. | Komunikācijas procesa organizēšana | 12 |
2.8. | Tehniskā nodrošinājuma līmenis | 12 |
Secinājumi | 13 | |
Priekšlikumi | 14 | |
Izmantotā literatūra | 15 |
Izejot praksi Biedrībā „Sporta Attīstības Centrs” guvu lielu pieredzi strādājot ar dažādiem dokumentiem, prezentācijām, atsvaidzinot arī savas zināšanas par datora programmām, biju uz dažādiem semināriem, kur guvu pieredzi pārdošanā pa telefonu, guvu lielu pieredzi projektu rīkošanā to saskaņošanā, Biedrībā „Sporta Attīstības Centrs” strādāju jau vairāk kā pusgadu, šajā laikā arvien vairāk iegūstu jaunas zināšanas, esmu nodibinājis kontaktus ar daudzām kompānijām un firmām.
Sporta un kultūras loma mūsdienās pieaug, cilvēki no tās ir atkarīgi, Latvijā uz dotu brīdi ir divas valstiskas organizācijas, kas nodarbojas ar sporta jautājumiem, runa notiek arī par to nepilnībām, sabiedrība uzskata, ka šīs organizācijas degradē sportu nevis attīsta.
Biedrība „Sporta Attīstības Centrs” ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kurš sācis nodarboties ar sporta mecenātismu, sākumā uzņēmums rīkoja vienas vienīgas sporta spēles, tagad mūsu rīkošanas kārtībā ir visi lielie pasākumi – Spēkavīru sacensības, pasākumi, kuri notiek Rīgas svētkos, Studentu basketbola līga, protams, arī sporta spēles utt.
Mēs piedāvājam saviem klientiem vislabākos reklāmas risinājumus, izmantojot netradicionālus reklāmas veidus.
Sports un kultūra ir ļoti svarīga personības veidošanā, tā palīdz veidot veselīgu, spēku pilnu personību, uzlabo pašsajūtu. Aktīvs dzīvesveids jau no seniem laikiem ir uzsvērts kā ļoti nepieciešams, mūsu viens no mērķiem ir iesaistīt sabiedrību pašiem piedalīties pasākumos, saglabājot un uzturot formu. Biedrībai ir svarīga cilvēka labsajūta, mēs priecājamies par katru cilvēku, kurš ir aktīvs un iesaistās pasākumos.
Nobeigumā gribu uzsvērt, ka Biedrība „Sporta Attīstības Centrs” ir lieliska vieta, kur var iziet praksi, jo tiek iegūtas ļoti nepieciešamas zināšanas, kā arī iegūta vērtīga pieredze pasākumu organizēšanā. Ļoti laba vieta, kur paplašināt savu redzesloku un vieta, kur var sākt veidot savu karjeru. Strādājot šajā vietā esmu tikai ieguvis.…
Sporta Attīstības centra ārējās un iekšējās vides analīze
-
Pētījums par vides aizsardzības pasākumu vadību
Practice Reports13 Management, Economics, Environmental Protection
- Prakses atskaite uzņēmuma vadībā
- Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite uzņēmuma vadībā
Practice Reports for university22
-
Pētījums par vides aizsardzības pasākumu vadību
Practice Reports for university13
-
Uzņēmuma analīzes prakse
Practice Reports for university24
-
Uzņēmuma mārketinga apraksts
Practice Reports for university10
-
AS "Lauva auto" mārketinga vides pasākumu analīze
Practice Reports for university41