Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901084
 
Evaluation:
Published: 04.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma ārējās vides komunikācijas darbība un tā analīze    4
1.1  prezentācijas    4
1.2  vadītāja komunikācija ar sabiedrību    4
1.3  komunikācija ar patērētājiem, klientiem    5
1.4  mārketinga darbības stratēģija    7
  Uzņēmuma iekšējās vides analīze, kas sevī ietver uzņēmuma darbības nosacījumus un faktorus, kas atrodas tās ietvaros    10
2.1  uzņēmuma nodibināšanas mērķis un misija    10
2.2  vadītāju komunikāciju prasme ( plānošana, organizēšana, regulēšana, koordinēšana, kontrole un uzskaite)    10
2.3  darbinieki un personāla vadīšana    13
2.4  kultūra ( dažādas vērtības un normas, dažādu pārliecību un pieņēmumu kopums)    13
2.5  sapulces, semināri    14
2.6  lietišķā dokumentācija    14
2.7  komunikācijas procesu organizēšana    15
2.8  tehniskā nodrošinājuma līmenis( e-mail, internets u.t.t)    16
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Man, tiešais darba vadītājs ir menedžere. Takā mūsu uzņēmums strādā visas dienas nedēļā no 11.00 rītā līdz pēdējam klientam, tad mums uzņēmumā ir trīs menedžeres. Katru dienu strādā viena no viņām, kas atbild par zāli, klientu ērtībām, viesmīlēm, bārmeņiem, piegādes saņēmējiem, apsargiem, apkopējām, daļēji arī par pavāriem un visu pārējo apkalpojošo personālu.
Lai menedžeres spētu risināt jebkuru radušos jautājumu, vadīt sarunu vai atrisināt kādu radušos konfliktu pirmkārt būtu jāmin laba valodas zināšana. Mūsdienās valoda ir ļoti būtisks faktors, jo nākas runāt latviski, angliski, gan krieviski. Respektīvi, vadītājam jāpārzin visas šīs valodas vismaz sarunvalodas līmenī, ko mūsu menedžeres arī nenoliedzami prot.
Sarunājoties ar sabiedrību ļoti svarīgi ir zināt arī žestu valodu, jo tas var palīdzēt saprast komunikācijas biedru vai arī jūsu nezināšanas gadījumā tas var radīt nesaprašanos starp jums, jo ir cilvēki, kas ļoti seko līdzi sarunas partnera žestiem un mīmikai. Ir jāizprot žestu būtība un vienmēr jācenšas saglabāt miers arī konflikta situācijā. Nedrīkst izrādīt bailes vai satraukumu, jo tas var tikt izmantots pret jums.
Cilvēki komunicējot lielu uzmanību, gribot vai negribot, pievērš cilvēka ārējam izskatam, tādēļ mūsu uzņēmumā menedžerēm ir attiecīgi jāievēro klasisks ģērbšanās stils. Šis stils uzreiz paziņo par cilvēka lietišķo stāvokli, kas rada sarunas biedrā atklātu priekšstatu par sarunas veidu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1311774
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register