Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482491
 
Evaluation:
Published: 28.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Privātā pirmsskola “Laumiņas rezidence    3
  Pedagoģiskie vērojumi privātajā pirmsskolā “Laumiņas rezidence”    4
  Grupas raksturojums    4
  5 bērnu individuālais raksturojums    5
  Problēmsituāciju apraksts un analīze(vārdi mainīti)    12
  Pedagoģiskais process pirmsskolā    14
  Dienas rits    14
  Nodarbības vadīšana un iepazīstināšana ar daiļdarbu    15
  Rotaļlietas, rotaļas un to klasificēšana    17
  Izmantotie avoti    19
  Pielikums    20
Extract

Nodarbības vadīšana un iepazīstināšana ar daiļdarbu
Aktivitāšu secība:
- pirkstu rotaļa “Mārīte pa plaukstu skrien”,
- iepazīšanās un diskusija par pasaku “Sisenis un skudra”,
- dziesmas “Mazs kukainītis pa jūru peld” dziedāšana un kustību atdarināšana,
- aktivitāte “Atrodi kukainīti”, tika izkopēti kukaiņu attēli un izlikti pa visu grupas telpu, bērniem tie bija jāatrod, jāatnes un jānoliek pie attiecīgā dzīvnieka. Vēlāk kopīgi iepazināmies ar grupā esošajiem kukaiņiem.
Aktivitāšu atbilstība bērna attīstības pakāpei, interesēm, vajadzībām:
Aktivitātes tika piemeklētas atbilstoši nedēļas tēmai (kukaiņi), sasniedzamais rezultāts – atpazīst, nosauc kukaiņus. 2.vecumposmam un pietiekoši dinamiski un interesanti, lai spētu noturēt visu bērnu uzmanību vismaz 15 min un sniegtu iespējami daudz zināšanas par kukaiņiem.
Pirkstu rotaļā tika nodarbināti pirkstiņi, kurus kustinājām atbilstoši pantiņa tekstam, tika iegūtas zināšanas par ķermeņa daļām – pirksti, plauksta, kājas, plecs un kukaini – mārīte. Pietiekoši viegla, atbilstoša, lai atkārtotu un iemācītos.
Pasakas klausīšanās laikā bērni ļoti cītīgi veltīja uzmanību. Apguva jaunus vārdus - sisenis, sienāzis, skudra, čakls, strādīgs, tikums, kambaris, izsalcis, kumoss, remdēt, pēdīgi, pazemīgi, kripatiņa, pajumte. Šos vārdu mēs pārrunājām un izsecinājām nozīmi. Turpinājām ar tēmu par atbildību, ka cilvēki dara tieši tāpat – vasarā sēj un stāda, lai ziemā būtu ko ēst. Kā arī sapratām, ka skudra ir ļoti čakla un mežā to var novērot, kā viņas skraida un nēsā sev barību vai ceļ māju savai ģimenei. Bērni dalījās iespaidos, kur ir redzējuši sienāzi, kāda meitene minēja, ka viesnīcā uz loga tāds bija manīts, cits teica, ka vasarā pļavā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1388310
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register